×
×

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم سی‌وهفتمین سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) عنوان کرد

  • کد نوشته: 98695
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که باید فضایی به وجود بیاید تا تمام کسانی که قصد نوشتن و کار هنری دارند امکان عملی‌کردن آن را پیدا کنند، تصریح کرد: نباید بگذاریم نیروهای باتجربه ما مهاجرت کرده و سر از شبکه‌های ماهواره‌ای در بیاورند. علی جنتی در مراسم سی‌وهفتمین سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) […]

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم سی‌وهفتمین سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) عنوان کرد
  • ۱۴۲۰۷۳۱۳۸۳۵۲۵_isna-6وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که باید فضایی به وجود بیاید تا تمام کسانی که قصد نوشتن و کار هنری دارند امکان عملی‌کردن آن را پیدا کنند، تصریح کرد: نباید بگذاریم نیروهای باتجربه ما مهاجرت کرده و سر از شبکه‌های ماهواره‌ای در بیاورند.

    علی جنتی در مراسم سی‌وهفتمین سالگرد بازگشت امام خمینی (ره) به کشور تاکید کرد: باید در عرصه هنر نویسندگان با نوشتن کتاب‌ها، نمایش‌نامه‌ها و خلق آثار هنری که در دفاع از اندیشه جمهوری اسلامی است، فعالیت کرده و در این عرصه آزاد باشند تا آنچه را در خلق اثر هنری به دنبال آنند به وجود بیاورند.

    وی با اشاره به تخصص و تجربه بالای ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد: قطعا نباید اجازه دهیم نیروهای باتجربه ما به مهاجرت فکر کنند و همان‌طور که می‌بینیم کشورهای خارجی از تخصص و تجربه آنها حداکثر استفاده را ببرند.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدواریم در دوره جدیدی که به وجود آمده امکان استفاده حداکثری از توان کشور برای حرکت به سمت قله‌های افتخار برداشته شود تا اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران به ظهور برسد.

    جنتی با اشاره به دشواری‌هایی که مبارزان انقلابی در طول سال‌های انقلاب متحمل شدند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) دو موضوع وحدت و یکپارچگی مردم و خودسازی مسوولان را دو مبنای اصلی شکست‌ناپذیری کشور می‌دانستند که امیدواریم با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور حرکت به این مسیر با قدرت ادامه پیدا کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=98695
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *