×
×

با آثاری از استاد فقید «همایون خرم»

  • کد نوشته: 98260
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «شهزاده‌ی رویاها» با اجرای آثاری از استاد فقید «همایون خرم» و به خوانندگی «مسیح مریمی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +دانلود قانونی آلبوم «شهزاده‌ی رویاها»
    +تمام کاورهای این اثر
    مسیح مریمی:
    مهمترین دلیل گردهم‌آیی ما در این مجموعه، ادایی احترامی است به روح بلند استاد همایون خرم که میراث معنوی و فرهنگی سرزمین ما، ایران است

    با آثاری از استاد فقید «همایون خرم»
  • آلبوم «شهزاده‌ی رویاها»

    آلبوم «شهزاده‌ی رویاها»

    آلبوم موسیقی «شهزاده‌ی رویاها» با اجرای آثاری از استاد فقید «همایون خرم» و به خوانندگی «مسیح مریمی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «شهزاده‌ی رویاها» که از صبح امروز راهی بازار موسیقی کشور شده، با حضور مسیح مریمی، علیرضا شجاع‌پور و بابک شهرکی چهارم بهمن‌ماه در شهرکتاب فرشته رونمایی شد. این اثر که قطعات آن از ساخته‌های استاد همایون خرم است، با صدای مسیح مریمی منتشر شده و تنظیم آن توسط بابک شهرکی انجام شده، همچنین شاعر آن نیز علیرضا شجاع‌پور است.

    در آغاز این برنامه، مسیح مریمی که دانش‌آموخته رشته عمران است و به‌دلیل علاقه به موسیقی نزد استاد همایون خرم به شاگردی پرداخته و پیش از این آلبوم «هم‌چون گذشته‌ها» را با همکاری استاد خرم و بابک شهرکی به بازار موسیقی عرضه کرده بود، درباره آلبوم «شهزاده رویاها» گفت: «مهمترین دلیل گردهم‌آیی ما در این مجموعه، ادایی احترامی است به روح بلند استاد همایون خرم که میراث معنوی و فرهنگی سرزمین ما، ایران است. به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده این آلبوم، تشکر می‌کنم از خانواده استاد همایون خرم.»

    وی در ادامه افزود: «یکی از ویژگی های این آلبوم این است که در پنج مقام مختلف تنظیم شده است.»

    بابک شهرکی – تنظیم کننده این آلبوم – نیز گفت: «برای این آلبوم زحمات بسیار زیادی کشیده و هزینه‌های زیادی پرداخت شده است. کسانی که متولی چنین امری هستند قاعدتا باید برای‌شان صرفه اقتصادی هم داشته باشد. امری که اکنون در موسیقی امروز خلأ آن احساس می‌شود، بازخوانی موسیقی قدیمی است. بازخوانی این آهنگ‌ها هزینه‌های زیادی دارد. تأمین این هزینه‌ها به کمک گروهی نیاز دارد و اصحاب رسانه با معرفی آن نقش‌تعیین‌کننده‌ای در بهتر شنیده شدن این‌گونه آثار دارند. امیدوارم از دانلود غیرقانونی آلبوم نیز جلوگیری شود.»

    علیرضا شجاع‌پور – شاعر این آلبوم – هم در این مراسم گفت: «همایون خرم همیشه حضور دارد. یک فرد باید صاحب بسیاری از ویژگی‌ها باشد تا بتوان مدعی شد که می‌توان به او افتخار کرد.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «شهزاده‌ی رویاها» با اجرای آثاری از استاد فقید «همایون خرم» و به خوانندگی «مسیح مریمی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات «شهزاده‌ی رویاها» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «شهزاده‌ی رویاها» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=98260
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *