×
×

عکس ها: علی اکبر رهنمایی

  • کد نوشته: 98101
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • شامگاه جمعه ای که گذشت، کنسرت گروه موسیقی «چارتار» در تالار فرهنگی شهیدان نژاد فلاح کرج با استقبال پرشور مخاطبان از این گروه موسیقی جوان کشورمان برگزار شد.
    +چارتار هشتم و نهم بهمن ماه نیز در تالار انتظار شهر کرمانشاه به روی صحنه خواهد رفت

    عکس ها: علی اکبر رهنمایی
  • ۴tar 10-94krj iranian (24 of 49) (Copy)شامگاه جمعه ای که گذشت، کنسرت گروه موسیقی «چارتار»به تهیه کنندگی «مجید عبدی» در تالار فرهنگی شهیدان نژاد فلاح کرج با استقبال پرشور مخاطبان از این گروه موسیقی جوان کشورمان برگزار شد.

    صندلی‌های تالار پرشده بود از حضور شهروندانی که برای اجرای این کنسرت لحظه‌شماری می‌کردند. آرمان گرشاسبی خواننده جوان گروه چارتار به همراه دیگر هنرمندان این گروه با تشویق بی‌وقفه مخاطبان به روی صحنه آمد.

    گرشاسبی در ابتدا به معرفی گروهش پرداخت و گفت: «سبک گروه چارتار تلفیقی از موسیقی الکترونیک با آواز ایرانی است اشعار، ترانه‌ها برگرفته از موسیقی کلاسیک ایرانی است.»

    به گفته وی ملودی‌های پویا و تنظیم‌های مدرن از سوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورده‌است.

    «آشوبم آرامشم توئی/ به هر ترانه ای سر میکشم توئی/ بیا که بی تو من غم ِ دوصد خزانم» این آهنگ از سوی آرمان گرشاسبی به نام «آشوبم» معرفی شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت. پس از استقبال تماشاگران گرشاسبی قول داد این آهنگ را در پایان دوباره اجرا کند. آهنگ های «باران توئی»، «دریچه»، «مرا به خاطرت نگه دار» و «حضور اتفاقی» از سوی حاضران درخواست و توسط گروه چارتار اجرا شد.

    استقبال کم نظیر شهروندان کرجی از این گروه فضای خاصی به محل برگزاری کنسرت بخشیده بود. اما یکی از ویژگی های این کنسرت با دیگر کنسرت های برگزار شده در کرج و تالار شهیدان نژاد فلاح نورپردازی متفاوت بود.

    شایان ذکر است که «چارتار» هشتم و نهم بهمن ماه نیز در تالار انتظار شهر کرمانشاه به روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی اکبر رهنمایی) از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=98101
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *