×
×

با آهنگسازی زنده یاد «محمود قراملکی»

  • کد نوشته: 98052
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم «گل برف» منتخبی از ترانه های ماندگار دهه پنجاه «افشین مقراضی» ملقب به «افشین شاد» توسط نشر موسیقی نوفه به تازگی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است.
    +دانلود قانونی آلبوم «گل برف»
    +تمام کاورهای این اثر

    با آهنگسازی زنده یاد «محمود قراملکی»
  •  آلبوم «گل برف»

    آلبوم «گل برف»

    آلبوم «گل برف» منتخبی از ترانه های ماندگار دهه پنجاه «افشین مقراضی» ملقب به «افشین شاد» توسط نشر موسیقی نوفه به تازگی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «افشین مقراضی» قبل از انقلاب به عنوان یک نوازنده خوب، خواننده و شومن شهرت داشت، در این اثر علاوه بر آهنگ های اجرا شده توسط «افشین مقراضی»، سه قطعه از بهترین قطعات این کار نیز به صورت بی‌کلام در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

    شعر و آهنگسازی این اثر را «محمود قراملکی» به عهده دارد و قطعات آلبوم از «آرشیو معاونت سیما» استخراج شده است. این آلبوم به سبک پاپ و شامل نه قطعه به نام های «بهونه»، «خیال تو»، «آواره»، «دست طبیعت»، «چشم ستاره»، «گل برف»، «می دونم»، «عید مبارک»، «نیاز من» است.

    «افشین مقراضی» متولد سال ۱۳۲۲ است، او با بیشتر ترانه سرایان از جمله «کریم فکور»، «تورج نگهبان»، «بیژن سمندر»،« ایرج جنتی عطایی» کار کرده است.

    افشین فعالیت خود را از ساخت آهنگ های بی کلام و تیزرهای آگهی آغاز کرد. بعد از انقلاب هم به فعالیتش در رادیو ادامه داد. آهنگ های «نیاز» و«گل برف» همچنان از رادیو ایران پخش می شود. «افشین مقراضی» همچنین برای برنامه های روزهای جمعه ترانه های فکاهی و طنز می ساخت. او اکنون بیشتر برای خوانندگان جوان فعالیت می کند. اما تصمیم دارد دوباره فعالیتش را با کارهای تازه گسترش بدهد. تازه ترین کار او ساخت یک قطعه برای «قاسم افشار» است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «گل برف» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «گل برف» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل، پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «گل برف» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

     

    https://musiceiranian.ir/?p=98052
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *