×
×

«روزبه نعمت الهی» در بندرعباس به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 97344
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logo «روزبه نعمت الهی» و اعضای گروهش صبح پنجشنبه ۲۴ دی ماه با حضور در ساحل «خلیج فارس» در حرکت جمعی سازمان مردم نهاد رسانه زیست محیطی هرمزگان به جمع آوری زباله های ساحل خلیج فارس پرداختند.
    روزبه نعمت الهی:
    فعلاً با تهران قهر هستم و کنسرتی در تهران نخواهم داشت. البته با مردم تهران قهر نیستم، بلکه با مسئولان آن قهرم.
    +عکسهای «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «روزبه نعمت الهی» در بندرعباس

    «روزبه نعمت الهی» در بندرعباس به روی صحنه رفت
  • ۳«روزبه نعمت الهی» خوانده موسیقی پاپ کشورمان و اعضای گروهش صبح پنجشنبه ۲۴ دی ماه با حضور در ساحل «خلیج فارس» در حرکت جمعی سازمان مردم نهاد رسانه زیست محیطی هرمزگان به جمع آوری زباله های ساحل خلیج فارس پرداختند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سپس نعمت الهی برای شرکت در سمینار ضایعات نخاعی هرمزگان به سالن محل سمینار رفت که با استقبال گرم مدیران آن مجموعه و ۱۵ انجمن خیریه از شهرها و استان های مختلف روبرو شد و به درخواست حاضرین در سمینار، قطعه ایران را برای حاضرین خواند.

    این خواننده با سابقه پنجشنبه شب در فضای باز هتل هرمز بندرعباس نیز با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از مخاطبانش کنسرت پر شوری را برگزار کرد. روزبه این کنسرت را همانند اکثر کنسرت‌هایش با قطعه «مست و دیوانه» آغاز کرد و در ادامه با اجرای قطعه «ایران» و «خلیج فارس» در کنار آبهای نیلگون خلیج تا ابد فارس، شور و هیجان خاصی سالن را فرا گرفت. او همچنین برای اولین بار قطعه «نفس نفس» را نیز برای مخاطبان اجرا کرد.

    همچنین در این شب روزبه با ابراز رضایت چندباره در خصوص شور و حال هواداران گفت: «من فعلاً با تهران قهر هستم و کنسرتی در تهران نخواهم داشت. البته با مردم تهران قهر نیستم، بلکه با مسئولان آن قهرم.» او در پایان خبر از آغاز به کار اپلیکیشن «هماهنگ» داد و گفت این برنامه در جهت حمایت از حقوق هنرمندان و همچنین کارهای خیرخواهانه راه اندازی شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=97344
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *