×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 96158
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoویدئو کلیپ «اگر باران» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «پیمان قدیری» و کلام «مولانا» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه تصویری را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +یادداشت کوتاه «پیمان قدیری» درباره این اثر

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • اگر باران...

    اگر باران…

    ویدئو کلیپ «اگر باران» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «پیمان قدیری» و کلام «مولانا» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    پیمان قدیری در یادداشتی کوتاه درباره این اثر چنین نوشته است: «در دهه های اخیر استفاده از اشعار مولانا در گونه های مختلف موسیقی مورد توجه بسیاری قرار گرفته، مضامین بکر عارفانه و ریتم های شورانگیز اشعار مولانا الهام بخش قطعات فراوانی بوده است که این قطعه هم حاصل همین نگرش و تلاش می باشد.»

    علی نوری (عود)، امید داورزنی (بندیر)، حمید داورزنی (کوزه)، محمد غریبی (ویلنسل) نوازنده های این اثر هستند و بهنام اقا زاده به عنوان کارگردان و تهیه کننده این کلیپ با «پیمان قدیری» همکاری داشته است. همچنین محمد صادق قمی نیز تدوین «اگر باران» را برعهده داشته و «فرید قهرمانپور» نیز کار میکس و مسترینگ این قطعه را انجام داده است.

    در ادامه می توانید ویدئو کلیپ «اگر باران» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» دانلود نمایید.

    +دانلود ویدئو کلیپ «اگر باران»

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=96158
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *