×
×

گزارش تصویری و متنی «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 96012
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۱۰ دیدگاه
  • hot-topic-logo«محسن یگانه» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۳۹۴ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به رهبری «علی ثابت» و با استقبال پرشور و گسترده دوستدارانش به روی صحنه رفت.
    +تک آهنگ «بهت قول میدم»از «محسن یگانه» به زودی منتشر می شود
    +افشین پیروانی، سامان گوران، سارا منجزی پور و مهسا کامیابی از جمله مهمانان ویژه دو شب کنسرت «محسن یگانه» بودند.
    +در ادامه می توانید عکسهای «محمدامین پژوهنده» از شب دوم کنسرت محسن یگانه را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری و متنی «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • Mohsenyeganeh-musiceiranian (18)«محسن یگانه» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۳۹۴ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به رهبری «علی ثابت» و با استقبال پرشور و گسترده دوستدارانش به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به همت شرکت فرهنگی و هنری «آوای فروهر» برگزار شد که یگانه با اجرای برخی از قطعات قدیمی مانند ماه عسل، بیت آخر، کی جای من اومد، سکوت، هوایی شدی، خیابونا و همچنین قطعاتی از آخرین آلبوم خود «نگاه» به دیدار دوستدارانش رفت.

    از نکات جالب توجه این اجرا همخوانی و همراهی حاضرین در سالن با محسن یگانه در تمامی قطعات بود که بر خلاف انتظار، صدای تشویق ها و همخوانی ها بیش از حد تصویر شنیده میشد و همین امر باعث شد تا محسن یگانه حتی در میان اجرای بعضی از قطعات سکوت کند تا لذت شنیدن صدای هوادارانش را از دست ندهد!

    علیرضا جعفریه (گیتار اسپانیش)، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار باس)، وحید قاسمى (پرکاشن و ادوات)، حامد برادران (پرکاشن و ادوات)، علی ثابت (کیبورد)، عماد نکویی (ویولن) و حسن فراهانی، بنیامین بیانی، حسین شریفی نوازندگان سازهای بادی، در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که محسن یگانه در اواسط این اجرا به مخاطبین خود خبر از انتشار تک آهنگ «بهت قول میدم» در آینده ای نزدیک داد.

    افشین پیروانی، سامان گوران، سارا منجزی پور و مهسا کامیابی از جمله مهمانان ویژه دو شب کنسرت «محسن یگانه» بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای اختصاصی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: محمدامین پژوهنده) از شب دوم کنسرت محسن یگانه را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=96012
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *