×
×

«تاریکی» در بازار موسیقی کشور

  • کد نوشته: 95921
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo«هادی پاکزاد» خواننده راک ایرانی که ۱۳ سال پیش شروع بکار کرده، اولین آلبوم رسمی و مجازش را با عنوان «تاریکی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.
    +جزئیات کامل به همراه کاورهای این اثر
    هادی پاکزاد:
    امید دارم حاصل این اثر که عصاره افکار و عواطف من است، وقت و سهمی در زندگی بیرونی و درونی مخاطبین داشته باشد

    «تاریکی» در بازار موسیقی کشور
  • cover (1)«هادی پاکزاد» خواننده راک ایرانی که ۱۳ سال پیش شروع بکار کرده، اولین آلبوم رسمی و مجازش را با عنوان «تاریکی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم تاریکی شامل چهارده قطعه با عناوین «اُ منفی»، «فرشته مرگ»، «مه تا وضوح»، «چیزی نیست»، «روح آزاد»، «پس من چی»، «گورستان ایستاده»، «رز مشکی»، «اعتصاب»، «اتفاق خوب»، «یعنی چه»، «زاناکس»، «هیچ چیزی بهتر نمیشه» و «گل دلفری» به خوانندگی «هادی پاکزاد» میباشد که تماما توسط مسعود فیاض زاده ساخته و تنظیم شده است که بدون کوچکترین تغییری در متن ترانه ها و ساختار موسیقی تمام مجوزهای لازم را از دفتر موسیقی دریافت کرده اند.

    آثار هادی پاکزاد که تماما از سروده های خودش است، عموما سوژه محور و اصطلاحا کانسپچوال میباشند و در این روند بافت موسیقی ویژه ای را دنبال نمیکند هرچند عموم آهنگ های او در چارچوب موسیقی الکترونیک و آلترناتیو میگنجد. میکس و مستر این آلبوم توسط رامین مظاهری انجام شده است ، تمامی مجوزها از طریق نشر موسیقی کوک دریافت شده است و نیز پخش آلبوم بعهده مرکز پخش موسیقی رها میباشد.

    هادی پاکزاد در یادداشتی کوتاه برای این اثر چنین نوشته است: «۱۴ اثری که در این مجموعه شنیدنی شده اند، برگزیده ای از فعالیت های موسیقی من از سال ۱۳۸۱ تاکنون است که در طول این سالها در استدیوهای مختلف با همکاری نوازندگان، صدابرداران و هنرمندان قابل و یاری دوستان ارزشمند و حمایت نزدیکانم به ثمر رسیده اند، امید دارم حاصل این اثر که عصاره افکار و عواطف من است، وقت و سهمی در زندگی بیرونی و درونی مخاطبین داشته باشد.»

    هادی پاکزاد شاعر و موزیسینی که از اوایل دهه ۸۰ مشغول فعالیت های موسیقی خود میباشد و پس از مدت ۱۳ سال نخستین آلبوم مجاز خود را به بازار موسیقی کشور ارائه کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند، همچنین این اثر از طریق سایت«بییپ تونز» قایل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    کاورهای آلبوم (برای بزرگنمایی تصاویر، برروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=95921
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *