×
×

سازها برای «صلح جهانی» کوک می‌شوند

  • کد نوشته: 95424
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • ارکستر «فوژان» به سرپرستی، آهنگسازی و رهبری «حمیدرضا دیبازر» و خوانندگی «مصطفی محمودی»، چهاردهم دی ماه سال جاری در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود.
    حمیدرضا دیبازر:
    +کنسرت «بوم» را درباره صلح جهانی و با اتفاقات بصری ویژه و نورپردازی های منحصر به فردی به روی صحنه خواهیم برد
    +آلبوم «از ما» آیتم ها و پارامترهای ریشه ای مشابهی با آلبوم «جزیرهء پرواز» را در خود دارد و در آینده ای نزدیک راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد

    سازها برای «صلح جهانی» کوک می‌شوند
  • پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – رها معتمد: ارکستر «فوژان» به سرپرستی، آهنگسازی و رهبری «حمیدرضا دیبازر» و خوانندگی «مصطفی محمودی»، چهاردهم دی ماه سال جاری در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود.

    حمیدرضا دیبازر با اعلام این خبر و درباره جزئیان کنسرت پیش رو به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده، تازه‌ترین کنسرتم با همراهی گروه موسیقی «فوژان» به رهبری بنده و با عنوان «بوم» که به موضوع صلح جهانی می پردازد، در تالار وحدت برگزار خواهد شد. پرداختن به آلبوم «بوم» نیز به دلیل استقبال خوبی ست که تا به امروز از آن شده و خوشبختانه در چند بازهء زمانی نیز تجدید نشر شده است. این کنسرت را با اتفاقات بصری ویژه و نورپردازی های منحصر به فردی به روی صحنه خواهیم برد.»

    دیبازر همچنین از انتشار «از ما» در آینده ای نزدیک خبر داد و درباره جزئیات این اثر گفت: «آلبوم «از ما» آیتم ها و پارامترهای ریشه ای مشابهی با آلبوم «جزیرهء پرواز» را در خود دارد. آلبوم جزیرهء پرواز چندین بار پس از اولین انتشار، تجدید چاپ شده و با استقبال بی نظیری مواجه گردید. در یک بازهء زمانی بخصوص نیز دسترسی به آن امکان پذیر نبود و مخاطبان زیادی پیگیر آن بودند. لذا بنده ترجیح دادم در عین آن که آن آلبوم استقلال تاریخی خود را حفظ کند، مجموعهء تازه ای را با طراحی های نوین و استفاده از برخی مصالح آلبوم فوق اما با ساختار و فرمت هایی امروزی تر و البته قطعات تازهء دیگری، در قالب یک آلبوم ارائه کرده و به انتشار برسانم. مجموعه ای که در یک کانسپت جدید و متناسب با شرایط معاصر موسیقی ما خلق شده باشد.»

    در ادامه می توانید گزارش ویدئویی «موسیقی ایرانیان» از پشت صحنه تمرین کنسرت «بوم» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود گزارش ویدئویی

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=95424
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *