×
×

از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

  • کد نوشته: 95331
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«پویا سرایی» نوازنده سنتور، آهنگساز، منتقد و محقق نامدار موسیقی ایرانی است که به تازگی بطور رایگان اقدام به تهیه ی درس گفتارهای صوتی در تحلیل ردیف و دیگر قطعات برجسته از موسیقی دستگاهی و انتشار آن در فضای مجازی کرده است. این مجموعه‌ی صوتی با هدف گسترش فرهنگ تحلیل موسیقی و شناخت عمیق‌تر و کارآمدتر از ردیف موسیقی دستگاهی ایران به همت «پویا سرایی» در حال تولید و انتشار است که سایت «موسیقی ایرانیان» نیز بطور اختصاصی قسمتهای مختلف این درس گفتارها را منتشر می کند.
    +تاکنون پنج قسمت از مجموعه درس گفتارهای صوتی از «پویا سرایی» منتشر شده است

    از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید
  • پویا سرایی

    پویا سرایی

    «پویا سرایی» نوازنده سنتور، آهنگساز، منتقد و محقق نامدار موسیقی ایرانی است که به تازگی بطور رایگان اقدام به تهیه ی درس گفتارهای صوتی در تحلیل ردیف و دیگر قطعات برجسته از موسیقی دستگاهی و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

    این مجموعه‌ی صوتی با هدف گسترش فرهنگ تحلیل موسیقی و شناخت عمیق‌تر و کارآمدتر از ردیف موسیقی دستگاهی ایران به همت «پویا سرایی» در حال تولید و انتشار است که سایت «موسیقی ایرانیان» نیز بطور اختصاصی قسمتهای مختلف این درس گفتارها را منتشر می کند.

    تا کنون پنج قسمت از مجموعه درس گفتارهای صوتی از «پویا سرایی» منتشر شده است، قسمت نخست این تحلیلها، تحلیلی است بر قطعه ی چهارباغ با تنظیم و ارکستراسیون مرحوم استاد فرامرز پایور به خوانندگی استاد محمدرضا شجریان و قسمتهای دیگر، تحلیل دستگاه های موسیقی ایرانی از گوشه های درآمد شور، درآمد خارا، پنجه شعری و تحلیل کرشمه بوده است.

    قسمت ششم این درس گفتارها که جنبه های مختلف فرمال و مُدالِ گوشه ی رهاب و مختصات آن در ردیف موسیقی دستگاهی تحلیل شده است (اختصاصی سایت موزیک ایرانیان) را هم اکنون می‌توانید آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «رهاب» از «داریوش طلایی»

    آنلاین بشنوید:

    +دانلود آنالیز «جنبه های مختلف فرمال و مُدالِ گوشه ی رهاب و مختصات آن در ردیف موسیقی دستگاهی» توسط دکتر «پویا سرایی»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=95331
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *