×
×

به آهنگسازی «پویا حاجیلی»

  • کد نوشته: 94968
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم «انعکاس رویا» اثری از «پویا حاجیلی» از سوی «آوای باربد» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم رونمایی آلبوم «پویا حاجیلی»

    به آهنگسازی «پویا حاجیلی»
  • مراسم رونمایی آلبوم «انعکاس رویا»

    مراسم رونمایی آلبوم «انعکاس رویا»

    آلبوم «انعکاس رویا» اثری از «پویا حاجیلی» از سوی «آوای باربد» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این مجموعه بی‌کلام شامل هشت قطعه است و از سوی شرکت «آوای باربد» در بازار توزیع شده است، آهنگسازی و تنظیم تمامی هشت قطعه این مجموعه توسط پویا حاجیلی انجام شده است. این هنرمند جوان علاوه بر آهنگسازی و تنظیم، نوازندگی ویولن تمامی قطعات و نوازندگی پیانو در برخی آثار را انجام داده است. در آلبوم انعکاس رویا جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی کشور هم حضور دارند. «بابک ریاحی‌پور»، «مسعود همایونی»، «آرمین قیطاسی»، «هومن نامداری»، «شروین شهبازی»، «بهنام شهرکی»، «رضا آذرنجات»، «پدرام شهرکی» و «امیر حاجی‌نیا» برخی از این هنرمندان هستند.

    پویا حاجیلی ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم شخصی خود به «موسیقی ایرانیان» گفت: «در قطعات آلبوم انعکاس رویا سعی کرده‌ام از سبک و سیاق جدید و رنگ‌بندی متنوع استفاده کنم. با توجه به محدود و خاص‌بودن مخاطب موسیقی بی‌کلام، سعی کردم طیف بیشتری از مردم با این اثر ارتباط برقرار کنند که امیدوارم با شنیدن این اثر حس خوب و ارتباط مثبت حاصل شود.»

    همچنین مراسم رونمایی از آلبوم «پویا حاجیلی» روز جمعه ۲۷ آذرماه با حضور مخاطبین و علاقه مندان موسیقی و خبرنگاران در شهر کتاب «فرشته» برگزار شد که در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: پرنا بهارعلی) از این مراسم را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=94968
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *