×
×

از سوی مدیر مجموعه اریکه ایرانیان

  • کد نوشته: 93676
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • موسیقی ما در خبری نوشت: عصر دیروز (یکشنبه) فروشگاه لباس یک خواننده رپ در غرب تهران پلمپ شد تا او بار دیگر خبرساز شود. فروشگاه «والتون» که چند ماهی است البسه‌ای با همین برند را در مجموعه اریکه ایرانیان عرضه می‌کند و «امیرحسین مقصودلو» سهام‌دار اصلی این برند است، عصر دیروز با حضور مامورین اماکن […]

    از سوی مدیر مجموعه اریکه ایرانیان
  • موسیقی ما در خبری نوشت:

    IMG13295100عصر دیروز (یکشنبه) فروشگاه لباس یک خواننده رپ در غرب تهران پلمپ شد تا او بار دیگر خبرساز شود.

    فروشگاه «والتون» که چند ماهی است البسه‌ای با همین برند را در مجموعه اریکه ایرانیان عرضه می‌کند و «امیرحسین مقصودلو» سهام‌دار اصلی این برند است، عصر دیروز با حضور مامورین اماکن پلمپ شد و «نداشتن پروانه کسب،‌ استفاده از اسامی بیگانه در تابلو و همچنین فروش لباس‌های نامناسب و خارج از شئون اسلامی و عرف» دلیل این اتفاق در رسانه‌ها مطرح شد.

    خبرنگار «موسیقی ما» جهت پیگیری خبر پلمپ این مغازه سراغ «موسی هاشمی‌مقدم» (مدیر و مالک مجموعه اریکه ایرانیان که این مغازه و فروشگاه «والتون» در آن قرار دارد) رفت و این موضوع را بررسی کرد.

    هاشمی‌مقدم در این باره گفت: «مشکل جواز اصلی‌ترین دلیل برای پلمپ این فروشگاه است و در ۴۸ ساعت آینده این مشکل حل خواهد شد و شرایط به حالت عادی برخواهد گشت.»

    او در توضیح اینکه آیا پیش از این اتفاق، اخطاری در این زمینه به صاحبان این فروشگاه داده شده بود یا نه، گفت: «بله، اخطارهایی داده شده بود. ولی متأسفانه پروسه زمانی طولانی اخذ جواز کسب باعث شد دیروز شاهد این اتفاق باشیم. این مشکل در حال پیگیری است و به زودی و ظرف ۴۸ ساعت آینده قطعاً حل خواهد شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=93676
       
    برچسب ها امیر تتلو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *