×
×

«علمدار» براساس رشادت‌ها و پهلوانی‌های حضرت ابوالفضل (ع) است

  • کد نوشته: 93596
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • پوریا خادم اظهار کرد: قطعه‌ی «علمدار» را براساس اعتقادات و ارادت قلبی‌ام به حضرت ابوالفضل (ع) نوشته‌ام و قطعه‌ای مذهبی براساس رشادت‌ها و پهلوانی‌های ایشان است. ارکستر سمفونیک تهران چندی پیش قطعه‌ی «علمدار» را که ساخته‌ی آهنگسازی ۱۶ ساله، یعنی پوریا خادم بود‌، روی صحنه برد. علی رهبری این قطعه را رهبری کرد و فرزند […]

    «علمدار» براساس رشادت‌ها و پهلوانی‌های حضرت ابوالفضل (ع) است
  • ۱۴۲۶۵۳۵۹۲۲۴۲۴_Amir Pourmand (17 of 27)پوریا خادم اظهار کرد: قطعه‌ی «علمدار» را براساس اعتقادات و ارادت قلبی‌ام به حضرت ابوالفضل (ع) نوشته‌ام و قطعه‌ای مذهبی براساس رشادت‌ها و پهلوانی‌های ایشان است.

    ارکستر سمفونیک تهران چندی پیش قطعه‌ی «علمدار» را که ساخته‌ی آهنگسازی ۱۶ ساله، یعنی پوریا خادم بود‌، روی صحنه برد. علی رهبری این قطعه را رهبری کرد و فرزند رسول خادم – کشتی‌گیر سابق – را قهرمان آهنگسازی دانست.

    خادم پس از اجرای این قطعه توسط ارکستر سمفونیک به خبرنگار ایسنا گفت: نگارش قطعه‌ی «علمدار» را از یک سال پیش آغاز کردم و در دوماه گذشته، این کار به پایان رسید.

    او با بیان این‌که «علمدار» نخستین قطعه‌اش است که توسط ارکستر سمفونیک اجرا می‌شود، توضیح داد: استاد رهبری به من محبت زیادی داشتند و این قطعه را به بهترین نحو اجرا کردند. ایشان طوری به اجرای این اثر پرداخت که انگار قرار است، قطعه‌ی خودشان را اجرا کنند. اگر ایشان نبودند، امکان نداشت این قطعه اجرا شود.

    وی قطعه‌ی «علمدار» را دارای پیشینه‌ای مذهبی دانست و افزود: این اثر را براساس اعتقادات و ارادت قلبی‌ام به حضرت ابوالفضل (ع) نوشتم. از این‌که «علمدار» در دو شب اجرا توانست روی مخاطب تأثیر بگذارد، بسیار خوشحالم و از تک‌تک اعضای گروه ارکستر و گروه کُر قدردانی می‌کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=93596
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *