×
×

نسخه آنلاین فیلم مستند «شش قرن و شش سال» منتشر شد

  • کد نوشته: 93445
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۶ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • نسخه اینترنتی فیلم مستند «شش قرن و شش سال» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مجتبی میرتهماسب» از اول آذرماه بر روی سایت IMVBox.com منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی در خارج از ایران قرار گرفته است.
    +پیش از این، گروه سینماهای هنر و تجربه این فیلم را به مدت پنج ماه (مهرماه تا اسفندماه ۱۳۹۳) در تهران و چند شهرستان دیگر اکران کرده بود که با استقبال تماشاگران همراه بود

    نسخه آنلاین فیلم مستند «شش قرن و شش سال» منتشر شد
  • شش قرن و شش سال

    شش قرن و شش سال

    نسخه اینترنتی فیلم مستند «شش قرن و شش سال» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مجتبی میرتهماسب» از اول آذرماه بر روی سایت IMVBox.com منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی در خارج از ایران قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پیش از این، گروه سینماهای هنر و تجربه این فیلم را به مدت پنج ماه (مهرماه تا اسفندماه ۱۳۹۳) در تهران و چند شهرستان دیگر اکران کرده بود که با استقبال تماشاگران همراه بود. دی‌وی‌دی فیلم نیز از مهرماه امسال از طریق مرکز موسیقی بتهوون برای عرضه در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است و از این طریق مخاطبان داخل ایران نیز امکان دیدن فیلم را داشته‌اند.

    IMVBox.com مرجع قانونی پخش فیلم ایرانی در دنیای آنلاین است که طبق قرارداد قانونی با فلیمسازها و پخش‌کننده‌های ایرانی عمل می‌کند و حافظ منافع معنوی و مادی آنان است. «بانوی گل سرخ»، «صدای دوم»، «ساز مخالف» و «رودخانه هنوز ماهی دارد» چهار فیلم مستند دیگر از مجتبی میرتهماسب هستند که پیش از «شش قرن و شش سال» در این سایت عرضه شده‌اند.

     «مجتبی میرتهماسب» پیش از این درباره «شش قرن و شش سال» چنین گفته است: «از شروع ساخت این فیلم سه دولت آمد و رفت؛ اما فکر نمی‌کنم هیچ کدام به اهمیت موضوع آن پی برده باشند و اصلا آن را دیده باشند. بعد از اکران در سینمای هنر و تجربه، طبیعتا پلهٔ بعدی تلویزیون است که متاسفانه در ایران همواره در‌هایش به روی ما بسته است و بعید می‌دانم اصلا بخواهد این مستند با این موضوع را از اصل و اساس پخش کند. قاعدتا رفتم سراغ پخش دی‌وی‌دی و فکر می‌کنم باید تمام شرایط دیدینش را فراهم می‌کردیم که فراهم است. حالا دیگر کار من تمام شده است.»

    علاقه‌مندان در خارج از ایران، برای دیدن فیلم مستند «شش قرن و شش سال» با کیفیت مناسب و دو زیرنویس انگلیسی و فرانسه، می‌توانند فیلم را از اینجا تماشا کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=93445
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *