×
×

رادیو فرهنگ پیگیری می‌کند

  • کد نوشته: 93285
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • پس از ۱۷ ماه از ساخته نشدن آرامگاه محمدرضا لطفی، برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ چهارشنبه – ۴ آذر ماه – دلایل این موضوع را در گفتگو با تورج لطفی (برادرش) و مسوولان این امر جویا می‌شود. ندا رادمهر، کارشناس موسیقی در برنامه «نیستان» دلایل ساخته نشدن آرامگاه محمدرضا لطفی بعد از گذشت ۱۷ ماه از […]

    رادیو فرهنگ پیگیری می‌کند
  • استاد فقید محمدرضا لطفی

    استاد فقید محمدرضا لطفی

    پس از ۱۷ ماه از ساخته نشدن آرامگاه محمدرضا لطفی، برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ چهارشنبه – ۴ آذر ماه – دلایل این موضوع را در گفتگو با تورج لطفی (برادرش) و مسوولان این امر جویا می‌شود.

    ندا رادمهر، کارشناس موسیقی در برنامه «نیستان» دلایل ساخته نشدن آرامگاه محمدرضا لطفی بعد از گذشت ۱۷ ماه از فوت وی را در گفتگو با مسوولان این موضوع پیگیری می‌کند.

    تورج لطفی در این برنامه از عملی نشدن ساخت باغ مزار استاد لطفی می‌گوید.

    حجت الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از جمله کسانی است که با رادمهر درباره‌ی علل ساخته نشدن آرامگاه لطفی و نداشتن بودجه کافی شهرداری برای این امر گفتگو می کند.

    حسین کتولی، نماینده عمران و بهسازی شهری استان گلستان نیز درباره دلایل این موضوع، فعالیت‌ها و در نهایت نفروختن زمین اوقاف به شهرداری صحبت می‌کند.

    نیستان رادیو فرهنگ، برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

    این برنامه به تهیه‌کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه: فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=93285
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *