×
×

از کنسرت مرتضی پاشایی تا معمای شاه!

  • کد نوشته: 92689
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logo «سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی، مهمان هشتمین برنامه گفتگو محور و اینترنتی «دید در شب» با اجرای «رضا رشیدپور» شد و به سوالات مجری این برنامه که بیشتر حول و حوش زندگی و فعالیت های هنری اش بود پاسخ داد، در ادامه می توانید این گفتگوی تصویری را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

    +تاکنون مهمانانی چون اکبر عبدی، شیلا خداداد و امیر تتلو مهمان این برنامه شده اند

    از کنسرت مرتضی پاشایی تا معمای شاه!
  • سالار عقیلی و رضا رشیدپور

    سالار عقیلی و رضا رشیدپور

    موسیقی ایرانیان – رها معتمد: «سالار عقیلی» خواننده بنام موسیقی ایرانی، مهمان هشتمین برنامه گفتگو محور و اینترنتی «دید در شب» با اجرای «رضا رشیدپور» شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، سالار عقیلی در استودیوی این برنامه اینترنتی حاضر شد و به سوالات «رضا رشیدپور» مجری این برنامه که بیشتر حول و حوش زندگی و فعالیت های هنری اش بود پاسخ داد، در این برنامه برای نخستین بار ماجرای تغییر تیتراژ سریال «معمای شاه» در آخرین ساعات قبل از پخش بازگو شد، همچنین عقیلی از حضورش در کنسرت «مرتضی پاشایی» گفت و به ماجرای سواستفاده از نام سالار عقیلی در اینستاگرام اشاره کرد.

    شایان ذکر است که «دید در شب» برنامه ای اینترنتی است و از سایت «آپارات» با اجرای «رضا رشیدپور» هر پنجشنبه شب پخش می شود و تاکنون مهمانانی چون اکبر عبدی، شیلا خداداد و امیر تتلو مهمان این برنامه شده اند.

    در ادامه می توانید مصاحبه شبکه «دید در شب» با «سالار عقیلی» را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=92689
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *