×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 92606
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۴
  • ۲۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح‌الله یوسفی» و به کارگردانی «امیر مقیمی» که در روزهای گذشته آنونس‌اش منتشر شده و مورد توجه مخاطبین قرار گرفته بود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این کلیپ را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    روح‌الله یوسفی:
    +نبوغ و خلاقیت در حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک به خوبی می‌توانند ذائقه مخاطبان این سبک از موسیقی را تغییر و بهبود بخشند و در شرایط کنونی بازار موسیقی که کمتر شاهد اتفاقات نو و جدید هستیم، باعث اتفاقات و رویدادهای بکر و جدیدی شوند

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • روح الله یوسفی

    روح الله یوسفی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح‌الله یوسفی» و به کارگردانی «امیر مقیمی» که در روزهای گذشته آنونس‌اش منتشر شده و مورد توجه مخاطبین قرار گرفته بود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، روح‌الله یوسفی آهنگساز و خواننده جوان که با نگاهی نو و جدید وارد عرصه موسیقی ایرانی و کلاسیک شده است، بیش از هفده سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته و به مرور آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور می کند، ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» که نخستین اثر رسمی این خواننده محسوب می‌شود، با کارگردانی «امیر مقیمی» تولید و منتشر شده است و موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت) و آلْوین آوانِسیان (پیانو) در این کلیپ حضور داشته‌اند.

    این هنرمند در تدارک انتشار نخستین آلبوم رسمی به نام «برای تویی که نمی‌شناختمت…» نیز هست که در این آلبوم از حضور موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت و پیکولو)، آلْوین آوانِسیان (پیانو)، بابکِ‌ شهرکی (ویلن و آلتو)، کریمِ قربانی (ویلنسل)، زنده‌یاد علیرضا خورشید‌فر (کنترباس)، فرشید حفظی فر (ابوا)، ایمان جعفری پویان (کلارینت و کلارینت باس)، علیرضا متوسلی (باسون)، حسین میرزایی (هورن)، شاهو عندلیبی (نی)، کورش بابایی (کمانچه)، شهرام غلامی (عود)، و نوازندگان گروه «آوای ماندگار» بهره جسته است.

    «روح‌الله یوسفی» معتقد است: «نبوغ و خلاقیت در حوزه موسیقی ایرانی و کلاسیک به خوبی می‌توانند ذائقه مخاطبان این سبک از موسیقی را تغییر و بهبود بخشند و در شرایط کنونی بازار موسیقی که کمتر شاهد اتفاقات نو و جدید هستیم، باعث اتفاقات و رویدادهای بکر و جدیدی شوند.»

    او درباره آلبوم نخست تو نیز تعریف جالبی را به کارمی‌برد: «ساختارِ اکسترالِ ایرانی، نوجویی در بیانی جهانی- ایرانی و کاربستِ ساختارهای چند ‌صدایی از مشخصه‌های این اثر است.»

    شایان ذکر است که آلبومِ «برای تویی که نمی‌شناختمت . . .»، به زودی در دسترسِ هنردوستان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و اطلاعات و اخبار آن در سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر خواهد شد.

    در ادامه می‌توانید ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با آهنگسازی و صدای «روح الله یوسفی» و کارگردانی «امیر مقیمی» را با اجازه صاحب اثر، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» انلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با کیفیت مناسب و حجم کم

    +دانلود ویدئو کلیپ قطعه «پیغام ما» با کیفیت بالا و حجم مناسب

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=92606
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *