×
×

خوانندگان دنبال شفافیت شرایط هستند

  • کد نوشته: 92565
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و پژوهشگر موسیقی درباره نامه اخیر خوانندگان پاپ به رییس‌جمهور معتقد است این افراد به دنبال شفافیت شرایط فعالیت‌شان هستند. سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با اشاره به تازه‌ترین فعالیت های این مجموعه فرهنگی هنری زیر مجموعه معاونت هنری وزارت ارشاد توضیح داد: به طور حتم […]

    خوانندگان دنبال شفافیت شرایط هستند
  • عباس سجادی

    عباس سجادی

    مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و پژوهشگر موسیقی درباره نامه اخیر خوانندگان پاپ به رییس‌جمهور معتقد است این افراد به دنبال شفافیت شرایط فعالیت‌شان هستند.

    سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با اشاره به تازه‌ترین فعالیت های این مجموعه فرهنگی هنری زیر مجموعه معاونت هنری وزارت ارشاد توضیح داد: به طور حتم بعد از ماه صفر برنامه‌های موسیقایی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران راه می‌افتد و ما میزبان چندین گروه موسیقی به سبک و سیاق گذشته خواهیم بود. ضمن اینکه اولین جشنواره شعر نیاوران با دبیری محمد سلمانی و برپایی نمایشگاه «هفت نگاه» از جمله فعالیت هایی است که در آینده ای نزدیک برگزار می‌کنیم.

    این کارشناس موسیقی با اشاره به نامه اخیر خوانندگان پاپ به رییس جمهوری بیان کرد: به اعتقاد من آنچه هنرمندان از دولت توقع دارند شفافیت در برخورد است و این هم حق هر هنرمند و شهروند است. اتفاقا نامه ای که خوانندگان پاپ به آقای رییس جمهور داده اند حاوی یک نکته بوده است یعنی همان پاسخگویی. به هر دلیل آنها بر این باورند اگر جرمی مرتکب شده اند و یا متهم به نکته ای هستند به قول اهل قضا این فضا برایشان تفهیم اتهام شود.

    وی ادامه داد: به نظر من این موضوع اتفاق بسیار خوبی خواهد شد که اگر شرایطی فراهم شود مانند همه اصناف دیگر خوانندگان نیز ملاقاتی با آقای روحانی داشته باشند تا بتوانند راحت و بدون واسطه مشکلات و دغدغه های خود را بیان کنند. من امیدوارم به زودی این اتفاق خوب محقق شود چرا که معتقدم گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات است.

    مجری کارشناس برنامه تلویزیونی «دستان» نیز درباره سرنوشت این مجموعه تلویزیونی ویژه موسیقی گفت: ما هیچوقت ناامید نمی شویم و تصور می کنم بتوانیم بار دیگر شاهد پخش دوباره این برنامه در رسانه ملی باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=92565
       
    برچسب ها سید عباس سجادی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *