×
×

انتصاب مدیران از داخل وزارتخانه

  • کد نوشته: 92486
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد با اشاره به اینکه مدیر دفتر موسیقی هفته آینده اعلام می شود، اعلام کرد بهتر است مدیران از داخل وزارتخانه انتخاب و منصوب شوند. علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره زمان اعلام نام مدیرکل دفتر موسیقی گفت: […]

    انتصاب مدیران از داخل وزارتخانه
  • علی مرادخانی

    علی مرادخانی

    علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد با اشاره به اینکه مدیر دفتر موسیقی هفته آینده اعلام می شود، اعلام کرد بهتر است مدیران از داخل وزارتخانه انتخاب و منصوب شوند.

    علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره زمان اعلام نام مدیرکل دفتر موسیقی گفت: مدیرکل دفتر موسیقی هفته پیش رو مشخص می شود که البته ترجیح می دهم فعلا نام گزینه انتخابی را اعلام نکنم.

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در سال های اخیر در وزارت ارشاد این بوده که شاهد حضور افراد مختلفی بوده ایم که به سمت های مدیریتی منصوب شده اند و بعد از پایان مدیریتشان از وزارتخانه رفته اند. در طول سال های اخیر چند مدیر را سراغ دارید که از داخل وزارتخانه بر مسند نشسته باشد. متاسفانه بیشتر این مدیران افراد مهاجری بودند که مدتی به عنوان مدیر فعالیت کرده و بعد هم با همه تجربیاتشان، وزارتخانه را ترک کرده اند. تلاش ما این است که شرایطی فراهم کنیم که از درون وزارتخانه نیروهایی برای مدیریت بخش های مختلف وزارتخانه تربیت شوند.

    مرادخانی متذکر شد: هیچ ایرادی ندارد که رئیس اداره، مدیرکل و حتی معاون وزیر از درون وزارتخانه برای مدیریت انتخاب شود، حتی با وجودی که می دانم پست وزارت، پستی سیاسی است، اما موجب خوشبختی است که حتی وزیر ارشاد هم از درون خود وزارتخانه انتخاب شود، چون لازم است فردی که مدیر می شود فضای درونی و مناسبات وزارتخانه را به شکل دقیقی بشناسد.

    معاون هنری وزارت ارشاد در پایان صحبت هایش یادآور شد: ما باید جریانات درونی مان در وزارتخانه به شکل مویرگی جریان داشته باشد، نه اینکه یک نفر از بیرون وارد شود و بعد از یک سال تازه با فضای کار آشنا شود و افراد تحت مدیریت وی نیز بعد از مدتی با او و برنامه هایش همسو شوند. امیدوارم بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم چون این موضوع جزو اهداف اصلی من در معاونت هنری است که البته نمی دانم تا چه حد بتوانم آن را عملی کنم.

    مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت هنری، افضلی مدیر موسسه توسعه هنرهای معاصر، مرتضی کاظمی مشاور وزیر در امور اقتصاد هنر و مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری مرادخانی را در این بازدیدهمراهی می کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=92486
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *