×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 91614
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoتیتراژ سریال «نفس گرم» به خوانندگی «علی زند وکیلی» و آهنگسازی «کارن همایونفر» همزمان با آغاز پخش این مجموعه منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • علی زند وکیلی

    علی زند وکیلی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تیتراژ سریال «نفس گرم» به خوانندگی «علی زند وکیلی» و آهنگسازی «کارن همایونفر» همزمان با آغاز پخش این مجموعه منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» اثری از «محمد مهدی عسگرپور» از روز شنبه ۹ آبان ماه روی آنتن شبکه اول سیما رفته و هر شب ساعت ۲۲ پخش می شود.

    «نفس گرم» دارای مضمونی اجتماعی است و داستان  آن حول محور زندگی زنی میانسال به نام «ملیحه» روایت می شود و بازیگران این مجموعه عبارتند از مرجانه گلچین، حامد کمیلی، محمودپاک نیت، رویا تیموریان، سیما تیرانداز، نیلوفرخوش خلق، مریم بوبانی، لیندا کیانی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، رامین راستاد، فلور نظری، سید مهرداد ضیایی، سهی بانو ذوالقدر، محمد برسوزیان، آرش تاج، سیامک ادیب، کامران ملکی، علیرضا نجف زاده، مانی رحمانی و تارا شفایی که در ۳۵ قسمت ساخته شده است.

    در ادامه می توانید تیتراژ سریال «نفس گرم» به خوانندگی «علی زند وکیلی» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود تیتراژ سریال «نفس گرم»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=91614
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *