×
×

علی زند وکیلی:

  • کد نوشته: 90340
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • علی زند وکیلی معتقد است: وضعیت موسیقی در کشور نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و به وضع ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود. این خواننده اظهار کرد: امروز تلفیق موسیقی پاپ و سنتی برای مردم بسیار جذاب است، البته موسیقی پاپی که در گروه زند همراه با من اجرا می‌شود، غربی نیست، اما مدت‌هاست مردم چنین […]

    علی زند وکیلی:
  • علی زند وکیلی

    علی زند وکیلی

    علی زند وکیلی معتقد است: وضعیت موسیقی در کشور نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و به وضع ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.

    این خواننده اظهار کرد: امروز تلفیق موسیقی پاپ و سنتی برای مردم بسیار جذاب است، البته موسیقی پاپی که در گروه زند همراه با من اجرا می‌شود، غربی نیست، اما مدت‌هاست مردم چنین موسیقی تلفیقی را درک کرده و از آن استقبال می‌کنند.

    او ادامه داد: من در اجراهایم کارهایی را بازخوانی می‌کنم که برای مردم و در ذهن‌شان پررنگ و پر از خاطره باشد و بتواند تمام نسل‌ها را درگیر کند، البته می‌خواهیم به شکل‌های دیگر نیز قطعات را اجرا کنیم تا موسیقی پایداری داشته باشیم.

    این خواننده بیان کرد: موسیقی سنتی، یک اصالت و آبرو برای ایران به‌شمار می‌رود. به همین دلیل است که باید به موسیقی، نگاه عمیق داشته باشیم و نگذاریم راحت از بین برود.

    زند وکیلی اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت موسیقی و کنسرت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و به وضع ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود، چون هنرمند هیچ توقعی ندارد و ساده‌زیست و ساده‌نگر است. امیدوارم مردم از دست‌اندرکاران، موزیسین‌ها و موسیقی حمایت بیشتری کنند.

    وی از انتشار آلبوم بعدی‌اش در اوایل سال ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: در آلبوم جدید، تمام آثار و قطعات مربوط به خودم با تنظیم گروه زند آمده و تلاش شده است، همین سبک تلفیقی سنتی و پاپ باشد.

    این خواننده افزود: امیدوارم اصفهان که در موسیقی، هنر و تاریخ زبانزد خاص و عام است، همواره حمایت شود و مردم و مسؤولان نگذارند اصالت اصفهان از بین برود.

    https://musiceiranian.ir/?p=90340
       
    برچسب ها علی زند وکیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *