×
×

صفوی «پرانرژی» به دیدار دوستدرانش رفت

  • کد نوشته: 89921
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoکنسرت «بهنام صفوی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، هفدهم مهرماه به همت شرکت «اکسیر نوین» در سالن همایش‌های برج میلاد شهر تهران برگزار شد و صفوی که به‌تازگی تحت عمل جراحی از ناحیه سر قرارگرفته بود، طی یک سانس و به گفته‌ی خود وی در جهت روحیه گرفتن بیشتر به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را دنبال کنید.
    +بهنام صفوی به مخاطبین: ترجیح می‌دهم به جای اینکه زیاد صحبت کنم برای شما بیشتر بخوانم!
    +حضور گروه پزشکان معالج «بهنام صفوی» در سالن کنسرت

    صفوی «پرانرژی» به دیدار دوستدرانش رفت
  • بهنام صفوی

    بهنام صفوی

    موسیقی ایرانیان – فاطمه محمدی: کنسرت «بهنام صفوی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، هفدهم مهرماه به همت شرکت «اکسیر نوین» در سالن همایش‌های برج میلاد شهر تهران برگزار شد و صفوی که به‌تازگی تحت عمل جراحی از ناحیه سر قرارگرفته بود، طی یک سانس و به گفته‌ی خود وی در جهت روحیه گرفتن بیشتر به روی صحنه رفت.

    در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را دنبال کنید.

    * در ابتدای این کنسرت که با  تاخیر ۴۵ دقیقه هم آغاز شد، صفوی با کلاه و عینک جدیدی که پس از عمل جراحی استفاده می‌کند، به روی صحنه آمد و چند کلامی با مخاطبین صحبت کرد و پس از گفتم «الهی قربونتون برم» چنین ادامه داد: «از شما عزیزان ممنونم، نمی‌خواهم به صورت کلیشه ای احوالپرسی انجام دهم، خواستم بگم که خوشحالم پس از مدت‌ها، به خواست خداوند در کنار شما هستم و سعی خواهم کرد شب خوبی را در کنار هم سپری کنیم پس ترجیح می‌دهم به جای اینکه زیاد صحبت کنم برای شما بیشتر بخوانم!»

    * همان ابتدای کار وقتی صفوی در تلاش بود تا اولین قطعه را روی زبان بیاورد، «میکروفون» با وی یاری نکرد و به مدت چند ثانیه صدای بوق میکروفن در سالن جایگزین صدای خواننده شد!

    * نخستین قطعه ای که توسط صفوی تقدیم مخاطبین شد، قطعه «آرامش» بود و سپس این خواننده قطعات «چقدر خوبه»، «ای جان»، «حیف»، «فوق‌العاده»، «خدا»، «بگو آره»، «فرصت کمه»،  «دل‌خسته»، «عشق من باش»، «آشتی»، «دل‌تنگم» و «دست خودم نیست»، «تیتراژ برنامه عید سال ۸۹ احسان علیخانی»، «تمنا» و «همین حوالی» را برای دوستدارانش اجرا کرد.

    * صفوی پس از اجرای قطعات روی صندلی خود مینشست و از طرفداران بابت این موضوع نیز عذرخواهی و دلیلش را خستگی اعلام کرد و گفت: «قصد ناراحتی شما را ندارم اما در دوران بیماری‌ام، سه نفر از کسانی که امشب مهمان من هستند بسیار به من کمک کردند. از جمله آن‌ها پروفسور باباپور، دکتر میرزاده، دکتر عارف هستند که امشب در کنار شما و من حضور دارند.»، این خواننده پس از صحبتهایش قطعه «خدا» که تیتراژ یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود را به اجرا درآورد که در حین اجرای این اثر، نمایشگرهای سالن اقدام به نمایش عکس‌ها و فیلم‌هایی کردند که مربوط به بازدید هنرمندان از وی در بیمارستان تا ورودش به خانه و صحنه‌هایی از قبل و بعد عمل جراحی بود، صفوی پیش از برگزاری کنسرتش در این باره گفته بود: «شرط پزشکان برای اجرایم این بود که خیلی به خودم فشار نیاورم و کنسرتم تنها در حد یک سانس باشد. حجم صدا و استرس و هرگونه نور مستقیم و غیر مستقیم برای من مضر است. به همین دلیل و براساس قاعده حداقل تا یک سال آینده نباید برنامه‌ای اجرا می‌کردم. اما با اصرار من پزشکانم را متقاعد کردم که اجرایی داشته باشم.»

    * قطعه «عشقم باش» در انتهای کنسرت به درخواست مخاطبین برای دومین بار از سوی صفوی اجرا شد و حسن ختام اجرا نیز تشکر این خواننده پاپ از مسئولین دفتر موسیقی، وزارت فرهنگ و ارشاد و برج میلاد به خاطر همکاری برای برگزاری این برنامه بود.

    * صفوی در اواسط کنسرت خود بخشهایی از قطعه های منتشر شده اش را با «پیانو» می‌نواخت و می‌خواند که بخش پایانی کنسرت و پس از معرفی «محمد کاظمی» ترانه سرای اکثر قطعات این خواننده، به درخواست این ترانه سرا قطعه شناخته شده «گلنار» را با پیانو نواخت و تقدیم دوستدارانش کرد.

    * این کنسرت میزبان جمع کثیری از چهره‌های سرشناس عرصه‌های مختلف ورزشی و هنری از جمله احسان علیخانی، بابک جهانبخش، سیروان و زانیار خسروی، علیرضا نیکبخت واحدی، افشین یداللهی، محمدرضا احمدی، معین راهبر، کوشان حداد، حامد برادران، کمال میرهاشم‌زاده و رضا تاجبخش بود.

    * مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و پیانو)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، حسین شریفی (ترمبون)، مجید رضاپور (درامز)، امیرعلی‌ ماسوریان (گیتار بیس)، نریمان معصوم‌آبادی (گیتار الکتریک)، رضا آذرنجات (ترومپت)، دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) و انوشیروان بهرامی (ساکسیفون) به عنوان اعضای گروه «بهنام صفوی» در این کنسرت هنرنمایی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89921
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *