×
×

پس از حرف و حدیث های فراوان و لغو یک باره این برنامه در سالن وزارت کشور

  • کد نوشته: 89646
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo«پرواز همای» که پس از سال‌ها توانست در تهران روی صحنه برود، در شب اجرایش گفت: من این کنسرت را به همه کسانی تقدیم می‌کنم که امشب تمام تلاش‌شان را کردند که من روی صحنه بیایم، همچنین به کسانی تقدیم می‌کنم که همه تلاش‌شان را کردند تا من روی صحنه نیایم.

    +«همای» نخستین اجرایش را به موافقان و مخالفانش تقدیم کرد

    پس از حرف و حدیث های فراوان و لغو یک باره این برنامه در سالن وزارت کشور
  • پرواز همای

    پرواز همای

    «پرواز همای» که پس از سال‌ها توانست در تهران روی صحنه برود، در شب اجرایش گفت: من این کنسرت را به همه کسانی تقدیم می‌کنم که امشب تمام تلاششان را کردند که من روی صحنه بیایم، همچنین به کسانی تقدیم می‌کنم که همه تلاششان را کردند تا من روی صحنه نیایم.

    تالار وحدت شامگاه ۱۴ مهرماه میزبان علاقه‌مندان به «پرواز همای» بود که با وجود بلیت‌فروشی چند ساعته برای این اجرا، سالن را پر کرده بودند.

    در این اجرا، ارکستر بزرگ به رهبری «انریکو جرولا» همای را رهبری و این هنرمند اجرایش را با یک قطعه وطنی به نام «ایران» آغاز کرد.

    او پس از اجرای نخستین قطعه خطاب به حاضران گفت: «به نام یزدان، کنسرت را آغاز کردیم و یاد و خاطره هموطنان عزیزمان را که در حادثه منا جان باختند گرامی‌ می‌داریم. همچنین یاد «هما روستا» و «هادی نوروزی» را نیز گرامی می‌داریم.»

    او سپس گفت: «به حرمت همه این عزیزان که نامشان را بردم، ۳۰ ثانیه به پا خیزیم و سکوت کنیم.»

    همای برای این اجرا بیشتر، قطعاتی وطنی را در نظر گرفته بود و همچنین قطعه‌ای را به یاد شهدای گمنام اجرا کرد.

    وی همچنین یک قطعه آذری هم برای حاضران خواند و اظهار کرد: «من با این‌که رشتی هستم، به آذری‌ها ارادت زیادی دارم.»

    او قطعه‌ای را هم به همه مادران و بانوان حاضر در تالار وحدت تقدیم کرد و گفت: «می‌ خواهم امشب از نوازندگان ارکس‌تر که حدود ۳۰ جلسه تمرین کرده‌اند، تشکر کنم. آن‌ها تلاش زیادی کردند تا من امروز روی صحنه باشم.»

    این هنرمند از رهبر ایتالیایی ارکستر نیز تشکر و اظهار کرد: «می‌خواهم به‌عنوان پیشکش یک اپرای معروف ایتالیایی را به این هنرمند تقدیم کنم و این قطعه را با حمیدرضا شعبانی اجرا می‌کنیم.»

    اجرای این قطعه با استقبال حاضران روبه‌رو شد.

    پدر و مادر «پرواز همای» نیز در این کنسرت حضور داشتند و همای در بخشی از اجرایش، دست گلی را به مادرش تقدیم کرد و او را در آغوش کشید. اجرای دوم پرواز همای ۲۰ مهرماه روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=89646
       
    برچسب ها پرواز همای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *