×
×

«پالت» با موسیقی به استقبال صلح رفت

  • کد نوشته: 89538
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoگروه «پالت» بعد از انتشار کلیپ خلاقانه «سال تا سال» در سال گذشته که با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم روبه‌رو شد، در تازه‌ترین فعالیت خود ویدئو کلیپ جدیدی ارائه کرده که در آن وضعیت دشوار و آینده هولناک انسان معاصر مورد توجه قرار گرفته است.+«گیزبرت کنیپهاوزن» نوازنده و خواننده محبوب آلمانی زبان هم در قسمت‌هایی از این قطعه «پالت» را همراهی کرده است

    «پالت» با موسیقی به استقبال صلح رفت
  • گروه پالت

    گروه پالت

    گروه «پالت» بعد از انتشار کلیپ خلاقانه «سال تا سال» در سال گذشته که با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم روبه‌رو شد، در تازه‌ترین فعالیت خود ویدئو کلیپ جدیدی ارائه کرده که در آن وضعیت دشوار و آینده هولناک انسان معاصر مورد توجه قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این ویدئو بر اساس قطعه‌ای دو زبانه از آلبوم «شهر من بخند» با عنوانِ «اینجا شهر من نیست» با سه زیرنویس فارسی، انگلیسی و آلمانی تهیه شده که «گیزبرت کنیپهاوزن» نوازنده و خواننده محبوب آلمانی زبان هم در قسمت‌هایی از این قطعه «پالت» را همراهی کرده است.

    «پالت» معتقد است هنر بهترین ابزار برای بازگرداندن آرامش به جهانی ا‌ست که اکنون در جای جای آن آتش جنگ شعله‌ور است؛ برای همین در این ویدئو کلیپ به مضمونِ صلح، مصائب جنگ و ویرانی شهرها پرداخته شده. امید نعمتی خواننده گروه می‌گوید: «این موسیقی به آنهایی تقدیم شده که فجایع و مصیبت‌ها آنقدر شهرشان را تغییر داده که گویی شهر دیگر مال آنها نیست.»

    پیش‌تر این اثر به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و کارگردانی سیاوش نقشبندی، درجشنوارهٔ «موزیک ویدئو ققنوس» به عنوانِ بهترین ویدئو کلیپ سال با موضوع صلح جهانی، انتخاب شده بود.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی «اینجا شهر من نیست» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببیندی و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئوی «اینجا شهر من نیست»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=89538
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *