×
×

گزارش تصویری از این اجرا

  • کد نوشته: 88966
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • «رحیم پوردرخش» خواننده سرشناس جنوبی موسیقی کشورمان به مناسبت عید غدیر خم در بندر عسلویه بوشهر و در جوار «خلیج فارس» به دیدار دوستدارانش رفت. +طی ماه های اخیر قطعات «عشق»، «یه بار دیگه»، «ایران» و «بندروم بوشهر» از «رحیم پوردرخش» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است

    گزارش تصویری از این اجرا
  • کنسرت رحیم پوردرخش

    کنسرت رحیم پوردرخش

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «رحیم پوردرخش» خواننده سرشناس جنوبی موسیقی کشورمان به مناسبت عید غدیر خم در بندر عسلویه بوشهر و در جوار «خلیج فارس» به دیدار دوستدارانش رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این برنامه با اجرای قطعه هایی همچون «عشق»، «یه بار دیگه»، «کنگان»، «بندروم بوشهر»، «آسمان ابری»، «محمد (ص)» و «عشق جنوبی» و با حضور هواداران این خواننده و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد. البته ناگفته نماند که رحیم پوردرخش قطعه «محمد (ص)» را به دلیل فاجعه منا، به حجاج تقدیم نمود.

    امین سلیمان (پرکاشن)، مهدی پوردرخش (گیتار الکترونیک و سازهای ضربی)،مهدی پروین (گیتار کلاسیک) و امین رحیمی (کیبورد) به عنوان نوازنده در این برنامه در کنار رحیم پوردرخش (خواننده) به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که طی ماه های اخیر قطعات «عشق»، «یه بار دیگه»، «ایران» و «بندروم بوشهر» از «رحیم پوردرخش» خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ کشورمان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این اجرا را دنبال کنید. (برای بزرگنمایی تصاویر روی عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=88966
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *