×
×

به دلایلی نامعلوم

  • کد نوشته: 87388
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logo«شهرام ناظری» خواننده بنام موسیقی ایرانی قرار بود کنسرتی را در شهر تبریز برگزار کند که این اجرا به دلایلی نامعلوم لغو شد.
    +این کنسرت قرار بود به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت شهریار برگزار شود

    به دلایلی نامعلوم
  • شهرام ناظری (عکس از سعید عبداللهی)

    شهرام ناظری (عکس از سعید عبداللهی)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «شهرام ناظری» خواننده بنام موسیقی ایرانی قرار بود به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد «شهریار»، کنسرتی را در شهر تبریز برگزار کند که این اجرا به دلایلی نامعلوم لغو شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، شهرام ناظری قرار بود طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت شهریار در تاریخ ۲۷ شهریور ماه در سالن صداری شهر تبریز به روی صحنه برود که این کنسرت بنا به دلایلی نامعلوم برگزار نخواهد شد.

    کنسرت ناظری در حالی لغو می شود که صبح امروز نیز از سوی «شهرام صارمی» اعلام شد، کنسرت «علی‌اکبر مرادی» نوازندهٔ پیشکسوت تنبور در تهران به‌دلیل صادر نشدن مجوز از سوی ادارهٔ اماکن نیروی انتظامی لغو شده است.

    شایان ذکر است که شهرام ناظری در روز ۲ مهر ماه به همراه پسرش حافظ ناظری، کنسرت «ناگفته» را در تالار وزارت کشور برگزار خواهند کرد، همچنین این خواننده به همراه گروه مولوی در دومین فستیوال موسیقی تهران که به مناسبت سالگرد تاسیس خانه موسیقی برگزار خواهد شد، به اجرای کنسرت می‌پردازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=87388
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *