×
×

در فیلم «آه ای عبدالحلیم»

  • کد نوشته: 86693
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • احسان عبدی پور کارگردان فیلم «آه ای عبدالحلیم» تاکید کرد «رضا یزدانی» در این اثر سینمایی بخشی از زندگی خود را به عنوان خواننده بازی می‌کند.
    +لوکیشن‌های این فیلم سینمایی در بوشهر است

    در فیلم «آه ای عبدالحلیم»
  • رضا یزدانی

    رضا یزدانی

    احسان عبدی پور کارگردان فیلم «آه ای عبدالحلیم» تاکید کرد «رضا یزدانی» در این اثر سینمایی بخشی از زندگی خود را به عنوان خواننده بازی می‌کند.

    احسان عبدی‌پور درباره نقشی که رضا یزدانی در فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» بازی می‌کند اینگونه گفت: «داستان فیلم درباره یک گروه موسیقی بوشهری است و رضا یزدانی نقش یک خواننده راک را بازی می کند و کل داستان در قالب یک ملودرام اجتماعی روایت می شود.»

    وی در پاسخ به اینکه آیا رضا یزدانی نقش یک خواننده بوشهری را بازی می‌کند؟ بیان کرد: «خاستگاه این گروه موسیقی که ما در فیلم نشان می‌دهیم، بوشهر است ولی به هیچ عنوان موسیقی بومی و محلی اجرا نمی کند، اما لحن بازیگران از جمله رضا یزدانی جنوبی است و مخاطب متوجه می شود که داستان این گروه موسیقی در جنوب کشور می گذرد. ضمن اینکه لوکیشن‌های این فیلم سینمایی در بوشهر است.»

    عبدی‌پور درباره آهنگسازی فیلم جدیدش توضیح داد: «یکی از فاکتورهای اصلی فیلم «آه ای عبدالحلیم» موسیقی است و به دلیل اهمیت موسیقی در فیلم از محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» که از آهنگسازان بوشهری نیز هست و نقش مهمی در معرفی موسیقی بومی جنوب ایران داشته است، دعوت به کار کرده ام.»

    کارگردان «تنهای تنهای تنها» ادامه داد: «از آنجا که محور اصلی فیلم «آه ای عبدالحلیم» هنر موسیقی است، ساخت بخش هایی از موسیقی این فیلم سینمایی را قبل از شروع فیلمبرداری آغاز کرده ایم.»

    کارگردان فیلم اکران نشده «پاپ» درباره انتخاب رضا یزدانی برای بازی در فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: «رضا یزدانی خواننده توانمندی است و مخاطبان خاص خودش را دارد و تجربه بازی در نقش خواننده را نیز در فیلم داریوش مهرجویی داشته است در نتیجه با فضای سینما بیگانه نیست بنابراین این خواننده ایرانی بهترین گزینه برای بازی در این فیلم سینمایی بود و خوشبختانه خود یزدانی هم از بازی در این فیلم استقبال کرد.»

    عبدی پور در پایان گفت: «پیش تولید این فیلم سینمایی در حال پایان است و فیلمبرداری نیمه مهرماه در بوشهر آغاز می شود. ضمنا ارائه تصویری زیبا از جنوب کشور و بوشهر برای من اهمیت بسیاری دارد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=86693
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *