×
×

فعلا از کنسرت خبری نیست

  • کد نوشته: 85669
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • اعضای گروه موسیقی«خورشید سیاه» این روزها در حالی مشغول ساخت تازه ترین آلبوم خود هستند که فعلا برنامه‌ای برای اجرای کنسرت ندارند. طاهر علی‌رمضانی سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» درباره جدیدترین برنامه‌های این گروه حامی محیط زیست و حیوانات گفت: این روزها مشغول تولید قطعه هایی برای آلبوم جدید هستیم. تاکنون بیش از ۲۰ قطعه […]

    فعلا از کنسرت خبری نیست
  • ۱۸۰۶۶۴۰اعضای گروه موسیقی«خورشید سیاه» این روزها در حالی مشغول ساخت تازه ترین آلبوم خود هستند که فعلا برنامه‌ای برای اجرای کنسرت ندارند.

    طاهر علی‌رمضانی سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» درباره جدیدترین برنامه‌های این گروه حامی محیط زیست و حیوانات گفت: این روزها مشغول تولید قطعه هایی برای آلبوم جدید هستیم. تاکنون بیش از ۲۰ قطعه جدید را تولید کرده ایم و در تلاشیم فضای آلبوم را طوری طراحی کنیم که بتواند منطبق با شرایط اجتماعی کشورمان باشد.

    وی ادامه داد: آنچه برای این آلبوم به غیر از دغدغه های محیط زیستی که همواره برایمان مهم بوده، در نظر گرفته‌ایم این بوده که نسبت به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز بی تفاوت نباشیم و مخاطب در این آلبوم خواهد شنید که علاوه بر رویکردی که قبلا در آثارمان داشتیم دست به کارهایی زدیم که برای مخاطبان ایرانی تازگی خواهد داشت. همچنین در تلاشیم موسیقی این آلبوم جدید از تحرک بیشتری برخوردار باشد تا مخاطبان بیشتری با آثار ما ارتباط برقرار کنند.

    سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» درباره اجراهای زنده نیز بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته، تازه ترین آلبوم ما تا پایان امسال روانه بازار موسیقی خواهد شد ضمن اینکه با توجه به محتوای کاری که در چارچوب فعالیت های گروه برنامه ریزی کردیم فعلا به فکر اجرای زنده نیستیم چون در این زمینه دغدغه ای نداریم اما به طور حتم اگر شرایط و انگیزه برای کنسرت به وجود آید حتما برای برپایی کنسرت هم برنامه ریزی خواهیم کرد.

    علی رمضانی که چندی پیش در حضور رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست جایزه گروه حامی محیط زیست را دریافت کرد درباره استقبال مخاطبان از آلبوم «اشک سیاه» نیز به خبرنگار مهر گفت: بعد از برگزاری مراسم رونمایی که اردیبهشت ماه امسال برای آلبوم «اشک سیاه» برگزار کردیم، از سوی سازمان محیط زیست تعدادی از این آلبوم ها از گروه خریداری شد که این کار نوعی حمایت محسوب می شود و ما خوشحالیم که از یک گروه حامی محیط زیست حمایت هایی به این شکل انجام می گیرد اما امیدوارم از این پس فضا به گونه ای باشد که حمایت نهادهای دولتی از گروه‌های هنری حامی موضوعاتی چون محیط زیست بیشتر از قبل باشد.

    گروه «خورشید سیاه» در پاییز سال ۱۳۹۰ تشکیل شد و به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست با آهنگ هایی در زمینه‌ مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی آثار خود را به جامعه معرفی کرد. جهانگیر رها خواننده و نوازنده گیتار باس، آرش اسلامی نوازنده گیتار الکتریک و من نوازنده گیتار باس اعضای گروه نوازندگان این آلبوم موسیقایی را تشکیل می دهند.

    گروه موسیقی «خورشید سیاه» که پیش از انتشار این آلبوم موسیقایی با ارائه تک آهنگ خود را به جامعه موسیقی معرفی کرده بود اولین بار آهنگ «خرس سیاه بلوچی» را منتشر کرد. این گروه موسیقایی طی فعالیت‌های چند ساله گذشته خود غیر از برگزاری چند کنسرت که با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی و محیط زیست برگزار شد به انتشار چندین قطعه موسیقی از جمله «ریز گرد عربی»، «به نوروز»، «قاره هفتم»، «داروک»، «آقای رییس جمهور بعدی» و «قسمت نامه» اقدام کرد.

    قطعه «آقای رئیس جمهور بعدی» آهنگی بود که قبل از انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲ منتشر شد. این آهنگ مطالباتی از رئیس جمهور آینده کشور در زمینه محیط زیست و مشکلات اجتماعی بود که در زمان انتشار مورد توجه محافل دانشجویی و انتخاباتی قرار گرفت به طوری که محسن رضایی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ضمن فعالیت‌های تبلیغاتی خود در یکی از دانشگاه‌ها، این اثر را شنیده و درباره آن صحبت کرده بود.

    این گروه اردیبهشت ماه امسال با حضور تعدادی هنرمندان و مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست از اولین آلبوم خود با نام «اشک سیاه» رونمایی کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=85669
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *