×
×

میلاد درخشانی خبر داد:

  • کد نوشته: 85514
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • خواننده و نوازنده آلبوم «اشارات نظر» از انتشار آلبوم جدید بی کلام با نام «تا رهایی» در ادامه تجربه چند سال گذشته خود با حال و هوایی متفاوت سخن گفت. میلاد درخشانی درباره آلبوم جدیدش اینگونه گفت: به تازگی ضبط، تولید و میکس آلبوم جدیدم را به اتمام رسانده ام که شهریور ماه امسال با […]

    میلاد درخشانی خبر داد:
  • میلاد درخشانی

    میلاد درخشانی

    خواننده و نوازنده آلبوم «اشارات نظر» از انتشار آلبوم جدید بی کلام با نام «تا رهایی» در ادامه تجربه چند سال گذشته خود با حال و هوایی متفاوت سخن گفت.

    میلاد درخشانی درباره آلبوم جدیدش اینگونه گفت: به تازگی ضبط، تولید و میکس آلبوم جدیدم را به اتمام رسانده ام که شهریور ماه امسال با عنوان «تا رهایی» روانه بازار موسیقی می‌شود. این آلبوم به نوعی در ادامه آلبوم «افشارستان» است و در همان حال و هوا این بار تنظیمی متفاوت به علاقه مندان موسیقی بی کلام ارائه خواهد شد و با توجه به محتوایی که برای آن در نظر گرفته ام تصور می کنم می تواند به عنوان یک اثر تلفیقی بی کلام مورد توجه قرار گیرد.

    وی ادامه داد: در بسیاری از موارد ما شاهد بوده ایم که وقتی آلبومی از سوی یک هنرمند در بازار موسیقی منتشر می شود به دلیل بی توجهی هایی که به اثر چه از جانب مخاطب و چه از جانب تهیه کننده آلبوم می شود، آن اثر به فراموشی مطلق سپرده می شود که این به خودی خود ضررهای جبران ناپذیری به مولف اثر می زند اما من خوشحالم که آلبوم «افشارستان» همچنان با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه است.

    این نوازنده تار با اشاره به انتشار آلبوم با کلام «اشارات نظر» بیان کرد: من همواره علاقه داشتم آن نوع موسیقی که در آلبوم «افشارستان» به کار گرفته شده بتواند در یک مسیر ادامه‌دار به حرکت خود ادامه دهد و بتوانم آثار متعدد دیگری را در همین چارچوب تولید کنم اما به دلیل مشغله کاری که داشتم اصلا فرصتی برای این کار پیدا نشد تا اینکه بعد از انتشار آلبوم «اشارات نظر» تصمیم گرفتم این فعالیت نیمه کاره را ادامه دهم که در نهایت منجر به انتشار آلبوم بی‌کلام «تا رهایی» شد. به هر حال همه می دانند عمده برنامه کاری من تمرکز بر موسیقی بی کلام است تا با کلام.

    درخشانی در معرفی برخی از عوامل اجرایی این اثر موسیقایی نیز توضیح داد: پدرام درخشانی سنتور، رضا تاجبخش پیانو، آرش سعیدی گیتار بیس، ایلیار خسروی درامز و بنده به عنوان نوازنده تار، گیتار الکتریک و سازهای کوبه های گروه نوازندگان آلبوم «تا رهایی» را تشکیل می دهیم.

    وی در پایان گفت:‌ برنامه ریزی هایی برای برپایی کنسرت این آلبوم بعد از کنسرت های «اشارات نظر» در نظر گرفته ایم که به احتمال فراوان بعد از ایام محرم و صفر خواهد بود.

    تازه ترین آلبوم موسیقی میلاد درخشانی نوازنده و آهنگساز موسیقی با نام «اشارات نظر» شهریور ۹۳ توسط نشر موسیقی آوای سوته دلان منتشر شد.

    در این آلبوم که تلفیقی از سازهای ایرانی و خارجی است ۹ اثر با نام های «آرزو» شعر فصیح الزمان شیرازی، «بشنو» با شعری از کیان پورتراب، «تو مرو» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی، «قفس» و«برف» با شعری از فروغ فرخزاد، «اشارات نظر» با شعری از هوشنگ ابتهاج، «تو خداوند منی» با شعری از علیرضا داوری، «از آخرین دیدار» با شعری از اخوان ثالث و شعر محلی «یارم یارم» به خوانندگی میلاد درخشانی به علاقه مندان موسیقی ارائه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=85514
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *