×
×

جزییات «نوکوب» از زبان «همایون نصیری»

  • کد نوشته: 85021
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «دارکوب» که تا چند روز دیگر تازه ترین آلبوم خود را وارد منتشر می‌کند، درصدد دریافت مجوز برای برگزاری جدید کنسرت‌شان در مرکز همایش های برج میلاد هستند. همایون نصیری سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» با اشاره به جزییات تازه‌ترین آلبوم این گروه که قرار است به زودی با عنوان «نوکوب» روانه بازار موسیقی […]

    جزییات «نوکوب» از زبان «همایون نصیری»
  • دارکوب

    دارکوب

    گروه موسیقی «دارکوب» که تا چند روز دیگر تازه ترین آلبوم خود را وارد منتشر می‌کند، درصدد دریافت مجوز برای برگزاری جدید کنسرت‌شان در مرکز همایش های برج میلاد هستند.

    همایون نصیری سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» با اشاره به جزییات تازه‌ترین آلبوم این گروه که قرار است به زودی با عنوان «نوکوب» روانه بازار موسیقی شود گفت: تمامی مجوزهای لازم برای تازه‌ترین آلبوم گروه با نام «نوکوب» صادر شده و تا چند روز آینده از سوی موسسه هنر اول به صورت سراسری روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    به گفته وی، بلافاصله پس از ورود آلبوم به بازار موسیقی کنسرت های گروه در مرکز همایش های برج میلاد آغاز می‌شود.

    سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته در کنسرت پیش رو حمیدرضا ترکاشوند و رضا کولغانی به عنوان خواننده حضور خواهند داشت. امیدوارم با توجه به حال و هوای متفاوت آلبوم،کنسرت متفاوتی را هم به مخاطبان ارائه دهیم. دوری چند ماهه گروه از اجراهای زنده اعضای گروه را سر ذوق آورده تا با یک کنسرت فوق العاده جذاب و پر انرژی در خدمت طرفداران باشند.

    این نوازنده پرکاشن با اشاره به جزییات آلبوم «نوکوب» گفت: این اثر متشکل از هشت قطعه است که سه قطعه آن با صدای حمیدرضا ترکاشوند، یک قطعه با خوانندگی مهمان علی زندوکیلی و دو قطعه بندرعباسی با صدای رضا کولغانی به همراه یک قطعه بی کلام به مخاطبان عرضه شده است. حافظ، بیژن ترقی، داود غلامی، ایرج زبردست و ابراهیم شهدوستی شاعرانی هستند که از آثار آنها در این قطعات استفاده کردیم. البته با توجه به اینکه قطعات با کلام آلبوم جدید نسبت به آلبوم گذشته بیشتر است تلاش کردیم با حفظ چارچوب و اسلوب کاری گروه «دارکوب»، در ارائه قطعات با کلام پررنگ‌تر عمل کنیم.

    سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» در معرفی اعضای گروه در آلبوم «نوکوب» نیز توضیح داد: مسعود همایونی، دارا دارایی، امید حاجیلی، آرش مقدم و آرین ملیکیان به عنوان اعضای گروه «دارکوب» در این آلبوم حضور دارند ضمن اینکه احسان نی‌زن ویولن، هومن نامداری ساکسیفون، حسین شریفی ترومبون و احسان عبدی پور سرنا به همراه صمد طالقانی به عنوان مدیر گروه هنرمندانی هستند که در تهیه این آلبوم همراه ماه بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=85021
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *