×
×

حامیان دانلود قانونی موسیقی از «بیپ تونز» جایزه گرفتند

  • کد نوشته: 84491
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • برندگان قرعه کشی بلیت کنسرت «مهدی یراحی» که آلبوم «مثل مجسمه» را از طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی خرید و دانلود کرده بودند، با حضور در کنسرت این خواننده و پشت صحنه آن، شبی خاطره انگیز را تجربه کردند.
    +سایت «بیپ تونز» بین تمام کسانی که آلبوم جدید «مهدی یراحی» را طریق این سایت خریداری کرده بودند، قرعه کشی انجام داده و سه بلیت دو نفره VIP کنسرت مهدی یراحی به برگزیدگان اهدا کرد

    حامیان دانلود قانونی موسیقی از «بیپ تونز» جایزه گرفتند
  • کنسرت مهدی یراحی

    کنسرت مهدی یراحی

    برندگان قرعه کشی بلیت کنسرت «مهدی یراحی» که آلبوم «مثل مجسمه» را از طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی خرید و دانلود کرده بودند، با حضور در کنسرت این خواننده و پشت صحنه آن، شبی خاطره انگیز را تجربه کردند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی «بییپ تونز»، یکی از برندگان در قرعه کشی پیش فروش آلبوم جدید مهدی یراحی خواننده محبوب موسیقی پاپ از این سورپرایز و نتیجه قرعه کشی ابراز خوشحالی کرد. او نتیجه حرکتی را به دست آورده بود که انتظارش را نداشت و آنرا بعید می دانست. باورش نمی شد، متن ایمیل بیپ تونز را بارها خواند: «سلام بیپ تونزی عزیز! یادته وقتی می خواستی آلبوم «مثل مجسمه» مهدی یراحی رو از سایت بیپ تونز دانلود کنی، بهت وعده دادیم که قرعه کشی انجام میدیم و سه تا بلیت VIP دونفره برای کنسرت مهدی یراحی جایزه میدیم؟ خب حالا خودتو برای یه خبر خوب آماده کن: تو برنده شدی! مهدی یراحی خودش قرعه کشی رو انجام داد و قرعه به نام تو افتاد.»

    مگر می شد واقعیت داشته باشد؟

    ۲۹ اردیبهشت ماه بود که پیش فروش آلبوم جدید مهدی یراحی در سایت بیپ تونز شروع شد، هنوز بیشتر از یک ماه تا انتشار آلبوم «مثل مجسمه» زمان باقی مانده بود و اول با خودش فکر کرد «چرا باید از الان برای چیزی پول بدم که یه ماه دیگه قراره تحویلم بدن؟ تازه اگه بدن!.» آن زمان هنوز نه حرفی از قرعه کشی بلیت کنسرت بود و نه حتی معلوم بود کنسرت بعدی مهدی یراحی چه زمانی برگزار می شود. او هم هیچ وقت از بیپ تونز آلبومی نخریده بود و کلا به خریدهای اینترنتی کمی مشکوک بود. با این همه، آنقدر مشتاق شنیدن آلبوم جدید خواننده محبوبش بود که دل را به دریا زد و در همان زمان پیش فروش، آلبوم را خرید. دلش می خواست اولین نفری باشد که «مثل مجسمه» را می شنود.

    بعد، چهارم تیرماه، «مثل مجسمه» منتشر شد و همان روز صبح، توانست فایل های آلبوم را از بیپ تونز دریافت کند، تازه به قیمتی کمتر از نسخه فیزیکی. همان موقع بود که در متن توضیح آلبوم در صفحه «مثل مجسمه» در سایت بیپ تونز، از ماجرای قرعه کشی باخبر شد: «بیپ تونز در روز عید فطر، بین تمام کسانی که آلبوم را از سایت بییپ تونز خریداری کنند، قرعه کشی انجام داده و سه بلیت دو نفره VIP کنسرت مهدی یراحی به برگزیدگان اهدا خواهد کرد». جدی نگرفت. با خودش فکر کرد «گیرم که راس بگن، ما که از این شانسا نداریم!»

    و حالا، ایمیل بیپ تونز پیش رویش بود: «حالا می تونی با یه همراه بری کنسرت مهدی یراحی، تو جایگاه ویژه بشینی و بعد از کنسرت بری پشت صحنه با خود مهدی یراحی عکس بگیری و یه شب خاطره انگیز داشته باشی».

    تنها کاری که باید می کرد، این بود که اطلاعات تماسش را ایمیل کند تا با او تماس بگیرند و بلیت اهدایی تهیه کننده را تحویلش بدهند. ولی حتی وقتی که مسئول بیپ تونز به او زنگ زد و گفت که چقدر خوش شانس بوده که یکی از برنده ها به ایمیل جواب نداده و از بین سه هزار نفر، او به جایش جایگزین شده، باز هم باورش نشد، تا وقتی که با دخترخاله اش پا به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران گذاشت.

    سالن پر از صدا بود و پر از جمعیت، جا برای سوزن انداختن نبود. اما محل حضور آنها در جایگاه VIP محفوظ بود. با غرور سری بالا گرفت و از جلوی ردیف ها رد شد تا به سه ردیف نخست رسید. و او آنجا بود، خودش بود، بالای سن، با تمام وجود می خواند: «کنارمی ولی، دوری یه عالمه، بی حرکت شدی، مثل مجسمه». خودش را روی صندلی رها کرد و محو صدای مهدی یراحی شد.

    در زمان استراحت، مسئول بیپ تونز به سراغش آمد و با گشاده رویی با آنها خوش و بش کرد. بعد در پایان کنسرت، از آنها دعوت کرد به پشت صحنه بروند تا با مهدی یراحی عکس بگیرند. باورش نمی شد. خودش بود، یراحی آنجا در یک قدمی و با خوشرویی به او می گفت: «به به! خیلی خوش اومدین. خیلی خوشحالم که برنده شدین.» از هیجان می لرزید وقتی با خوانده محبوبش در یک قاب قرار گرفت و دوربین، آن شب رویایی را برایش ماندگار کرد. عکسی که حالا مهدی یراحی هم در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و خاطره آن شب را برای منصوره، امین و آناهیتا شیرین تر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=84491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *