×
×

از صبح امروز هجدهم مرداد ماه و در سراسر کشور

  • کد نوشته: 84223
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoسومین آلبوم رسمی «شهرام شکوهی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «تا نفس هست» از صبح امروز (هجدهم مرداد ماه) به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» و «شهرام شکوهی»، توسط شرکت «هنر اول» در سراسر کشور منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +کاورهای آلبوم «تا نفس هست»
    +در ادامه می توانید «یادت رفته» هفتمین قطعه از آلبوم «تا نفس هست» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    از صبح امروز هجدهم مرداد ماه و در سراسر کشور
  • شهرام شکوهی

    شهرام شکوهی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: سومین آلبوم رسمی «شهرام شکوهی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «تا نفس هست» از صبح امروز (هجدهم مرداد ماه) به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» و «شهرام شکوهی»، توسط شرکت «هنر اول» در سراسر کشور منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر دوازده قطعه به نام‌های «دلتنگم»، «رسوا»، «تا نفس هست»، «ای دل نرو»، «این رسم کجاست»، «امان از تو»، «یادت رفته»، «تسلیم»، «برکه و ماه»، «عاشق بمون»، «سراپا عاشق» و «تا نفس هست ۲» دارد که مهلا سلیمانی، امین بامشاد، علی بحرینی، محمد کاظمی و شهرام شکوهی ترانه سراهای این آلبوم هستند و کار آهنگسازی قطعات نیز برعهده مجید اسد اصلاحی، میلاد ترابی، عادل فلاح و خود شکوهی بوده است. همچنین میلاد ترابی، امیرحسین کاشانیان، مجید اسد اصلاحی و ایمان حجت به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضور داشتند.

    «شهرام شکوهی» پیش از این دو آلبوم رسمی به نام‌های «مدارا» و «کولی عشق» را راهی بازار کرده بود.

    شایان ذکر است که مراسم جشن امضای «تا نفس هست» عصر امروز (۱۸ مرداد ماه) در شهر کتاب ابن سینا تهران با حضور شهرام شکوهی و دیگر عوامل آلبوم برگزار خواهد شد.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید «یادت رفته» هفتمین قطعه از آلبوم «تا نفس هست» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «یادت رفته»

    «یادت رفته» را آنلاین بشنوید:

     کاورهای آلبوم (برای بزرگنمایی تصاویر بر روی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=84223
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *