×
×

در هفته آخر از مرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 83860
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • «مسعود شعاری» آهنگساز و نوازندهء سرشناس موسیقی کشور و «حسین علیشاپور» خوانندهء نام آشنای این عرصه، بار دیگر به اجرای کنسرت هایی مشترک می پردازند.
    +پوستر و جزئیات کامل کنسرت

    در هفته آخر از مرداد ماه سال جاری
  • کنسرت همساز در اصفهان

    کنسرت همساز در اصفهان

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: «مسعود شعاری» آهنگساز و نوازندهء سرشناس موسیقی کشور و «حسین علیشاپور» خوانندهء نام آشنای این عرصه، بار دیگر به اجرای کنسرت هایی مشترک می پردازند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کنسرت گروه موسیقی «همساز» به سرپرستی «مسعود شعاری» و خوانندگی «حسین علیشاپور»، در ادامهء روند اجراهای مشترکشان، در شهرهای اصفهان و قم برگزار می گردد.

    این کنسرت ها در تاریخ ۲۳ مرداد ماه در «تالار رودکی» شهر اصفهان و ۳۰ مرداد ماه سال جاری در شهر قم به روی صحنه رفته و مجموعه قطعاتی از آثار «حسین علیزاده»، زنده یاد «محمدرضا لطفی» و «مسعود شعاری» به اجرا در خواهد آمد. بخش هایی دیگر از این اجرا به موسیقی بی کلام، تکنوازی سه تار مسعود شعاری و همچنین ساز و آواز  که بخش عمده ای از این مجموعهء اجرایی را تشکیل می دهد، اختصاص خواهد داشت.

    سینا شعاری (عود) و مصطفی هاشم زاده (تنبک و کاخن) در اجرای ۲۳ مرداد ماه که به همت مؤسسهء فرهنگی-هنری «نوای مهر» در اصفهان برگزار خواهد شد نیز هنرنمایی خواهند کرد لیکن جزئیات دقیق اجرا در شهر قم هنوز اعلام نشده است.

    شایان ذکر است که کنسرت اردیبهشت ماه امسال این دو هنرمند که قرار بود در شهرستان ماهشهر به روی صحنه برود، با دخالت افراد خودسر لغو گردید.

    https://musiceiranian.ir/?p=83860
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *