×
×

برای سخنرانى و اجراى موسیقى بوشهرى

  • کد نوشته: 83824
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • «محسن شریفیان» نویسنده و پژوهشگر موسیقى بوشهر در ادامه ى فعالیت هاى خود در کانادا، به دعوت دانشگاه «تورنتو» به سخنرانى و اجراى موسیقى بوشهرى خواهد پرداخت.
    +شریفیان پس از این نشست به فستیوال هنر پیرازماتیک در شهر هلى فکس خواهد رفت تا بتواند با همکارى هنرمندان خارجى موسیقى بوشهر را به نمایش بگذارد

    برای سخنرانى و اجراى موسیقى بوشهرى
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: «محسن شریفیان» نویسنده و پژوهشگر موسیقى بوشهر در ادامه ى فعالیت هاى خود در کانادا، به دعوت دانشگاه «تورنتو» به سخنرانى و اجراى موسیقى بوشهرى خواهد پرداخت.

    دانشگاه تورنتو (UofT) که برترین دانشگاه در کانادا به شمار مى رود، رتبه هفتم آموزش و تحقیق را در جهان دارا است و این نشست موسیقایى نیز به دعوت کانون ایرانیان این دانشگاه برگزار می‌شود.

    اولین سخنرانی‌ از سلسله جلسات سخنرانی‌ سالیانه کانون ایرانیان دانشگاه تورنتو با سخنرانی‌ و کارگاه موسیقی محسن شریفیان، موسس گروه موسیقی‌ لیان، در روز یکشنبه ۹ آگوست و راس ساعت ٧ آغاز خواهد شد.

    کانون ایرانیان دانشگاه تورنتو قدیمی ترین انجمن ایرانیان در امریکای شمالی است، که فعالیت خود را از سال ١٩٩٩ آغاز نموده و رسالت این انجمن برگزاری ایونت ها و کارگاههای فرهنگی، هنری و علمی در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی است.

    شایان ذکر است که شریفیان پس از آن به فستیوال هنر پیرازماتیک در شهر هلى فکس خواهد رفت تا بتواند با همکارى هنرمندان خارجى موسیقى بوشهر را به نمایش بگذارد. این فستیوال جهانى که در تاریخ ١٩ آگوست برگزار مى شود، به معرفى موسیقى و فرهنگ هاى مختلف ملل مى پردازد و توجه ى ویژه ایى به موسیقى بومیان و رنگین پوستان کانادایى مى پردازد.

    پوستر

    پوستر

    https://musiceiranian.ir/?p=83824
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *