×
×

به یاد زنده یاد «استاد محمد رضا لطفی» و خوانندگی «مجتبی عسگری»

  • کد نوشته: 83771
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «همنوازان چاووش» اوایل شهریور ماه ۱۳۹۴ به یاد زنده یاد «استاد محمد رضا لطفی» در شهرهای شیراز و آباده به اجرای کنسرت می پردازد.
    +در این اجراها قطعات «چاووش۶» (سپیده) و «چاووش ۸» (کاروان شهید) اجرا خواهد شد

    به یاد زنده یاد «استاد محمد رضا لطفی» و خوانندگی «مجتبی عسگری»
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «همنوازان چاووش» اوایل شهریور ماه ۱۳۹۴ به یاد زنده یاد «استاد محمد رضا لطفی» در شهرهای شیراز و آباده به اجرای کنسرت می پردازد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در سه تاریخ  ۲ و ۳ شهریور ماه (آباده- سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی) و ۵ شهریور (شیراز – تالار حافظ) به اجرا در خواهد آمد.

    هنرمندان گروه موسیقی «همنوازان چاووش» در این اجراها قطعات «چاووش۶» (سپیده) و «چاووش ۸» (کاروان شهید) را با آواز «مجتبی عسگری» تقدیم مخاطبان و علاقمندان خواهند کرد.

    مجتبی عسگری (خواننده)، مهدی فروردین (تار)، حسین یزدانپناه (نی)، حمیدرضا پرهیزگار (سنتور)، مهرداد بهرامی (تار)، ندا قانونی (بم تار)، محمد علی دهقانی (عود)، محمد اطهری (کمانچه)، سروش سلطانی  (کمانچه)، محسن بکرانی (تمبک) و پویان جمشیدی (دف) اعضای این گروه موسیقی در کنسرت آینده میباشند.

    شایان ذکر است که برنامه های دیگر گروه «همنوازان چاووش» در شهرهای بروجن و یزد خواهد بود که در حال حاضر تاریخ دقیق و قطعی آن تعیین نشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=83771
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *