×
×

دموی تصویری این اثر را از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 83426
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم «Silky Monday» (دوشنبه ی ابریشمی) اثر تازه «سعید قاسمی برنا» به مرحله نشر رسید. در ادامه می توانید دموی تصویری این اثر را به صورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +قاسمی برنا: قطعاتی که میشنوید و میبنید حاصل سفر سه هفته ای من به تهران هست. چالش اصلی من در این مجموعه اجرای قطعات جَزلاتین در کشورم بود که به تجربه ای جذاب بدل شد

    دموی تصویری این اثر را از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • سعید قاسمی برنا

    سعید قاسمی برنا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم «Silky Monday» (دوشنبه ی ابریشمی)  اثر تازه «سعید قاسمی برنا» به مرحله نشر رسید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر متشکل از ۶ قطعه در ژانرهای متفاوت از آهنگسازان مختلف است که کلیه قطعات با تنظیم سعید قاسمی برنا، در سفر وی به ایران به همراه دوستان هنرمند خود به مرحله ضبط و نشر رسیده است.

    سعید قاسمی بُرنا – فارغ التحصیل عمران و گرافیک- در حال حاضر دانشجوی رشته جَز پیانو در (کنسرواتوار وین) میباشد، آشنایی وی با ساز پیانو و یادگیری موسیقی از سال ۱۳۷۷شکل گرفت و در حال حاضر به عنوان دانشجوی موسیقی در کشور اتریش مشغول تحصیل است. این هنرمند آلبوم «Silky Monday» را تجربه و چالشی جدید در اجرای قطعات جَز لاتین می داند.

    وی در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» درباره این آلبوم می گوید: «سفر به ایران فرصتی است سالانه برای دیدار خانواده، اما امسال تصمیم گرفتم از این ایام به طور مفید تری استفاده کنم. قطعاتی که میشنوید و میبنید حاصل سفر سه هفته ای من به تهران هست. چالش اصلی من در این مجموعه اجرای قطعات جَزلاتین در کشورم بود که به تجربه ای جذاب بدل شد. البته همواره از تکنوازی پیانو با سبک و سیاق منحصر به خود غافل نبودم و دو قطعه ی «تکنوازی پیانو» و دو قطعه ی «دوۀت پیانو و کمانچه» را برای اجرا در این آلبوم در نظر گرفتم. این اثر تصویری تجربه ای شیرین بود از همکاری با هنرمندان هموطنم در زمانی محدود. امید است که نتیجه ی این همکاری مورد توجه شما قرار گیرد.»

    قاسمی همچنین با اشاره به دگرگونیها و تفاوت اجراهای استودیویی آثار موسیقی نسبت به گذشته عنوان میکند: «در دهه های اخیر با پیشرفت استودیوها، اجرای موسیقی بالاخص نوازندگی به توانایی فنی پایین تری نیازمند شده است. ضبط جداگانه و چندباره ی هر ساز این اجازه را میدهد که موزیسین ها بارها فرصت اشتباه و تکرار و تصحیح را داشته باشند. اما اثر فوق تجربه ایست رو به گذشته. نوازنده در استودیو بدون هیچ انقطاعی اثر خود را اجرا میکند و حاصل کار با چندین دوربین ضبط میشود. این مجموعه آلبوم تماماٌ بوسیله دوست خوبم بهنام آقازاده کارگردانی شده که تصاویر و ایده های بصری وی همواره به هدف ضبط موسیقی و تصویر در یک زمان واحد برنامه ریزی شده.»

    در ادامه می توانید دموی تصویری این اثر را به صورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین ببینید:

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=83426
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *