×
×

نشست نقد وبررسی آلبوم «صدای بی صدا» برگزار شد

  • کد نوشته: 83242
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • نشست خبری نقد وبررسی آلبوم «صدای بی صدا» با حضور سیروس سلیمی (خواننده)، پیمان براری (آهنگساز)، نسترن زندی (ترانه سرا) و محسن دایی نبی (منتقد) در شرکت سرنا برگزار شد. در ابتدای نشست محسن دایی نبی گفت: سیروس سلیمی از جمله کسانی است که درهمه هنر ها به نوعی پیشکسوت به شمار می آید او […]

    نشست نقد وبررسی آلبوم «صدای بی صدا» برگزار شد
  • سیروس سلیمی

    سیروس سلیمی

    نشست خبری نقد وبررسی آلبوم «صدای بی صدا» با حضور سیروس سلیمی (خواننده)، پیمان براری (آهنگساز)، نسترن زندی (ترانه سرا) و محسن دایی نبی (منتقد) در شرکت سرنا برگزار شد.

    در ابتدای نشست محسن دایی نبی گفت: سیروس سلیمی از جمله کسانی است که درهمه هنر ها به نوعی پیشکسوت به شمار می آید او رکوردار انجمن خوشنویسان است وهمچنین به عنوان یک گرافیست قابلیت این را دارد که مورد تقدیر قرار گیرد ودر نهایت هم به عنوان یک خواننده می توان از او نامی برد.

    وی همچنین در خصوص معرفی آلبوم بی صداگفت: نقطه قوت این آلبوم این است که به بهترین آثار موسیقی پاپ می تواند نزدیک شود وشما را به یاد اثار اخیر بیندازد.

    در ادامه سیروس سلیمی در باره ایده شکل گیری این آلبوم توضیح داد: این آلبوم چالش شخصی من بود که پاپ با اصالت را ارائه کنم ،در حقیقت می توانم بگویم آلبوم« صدای بی صدا »از ملودی های پیمان براری وترانه های تاثیر گذار نسترن زندی شکل گرفته است .

    وی افزود: در این آلبوم از یک ترانه انگلیسی که همیشه برای من خاطره انگیز بوده ،استفاده شده است دوست داشتم وقتی آلبوم رسمی خود را منتشرکردم این ترانه را درکناردیگرترانه هایم داشته باشم .قصد داشتیم در این آلبوم از دو ترانه یغما گلرویی هم استفاده کنیم ولی به دلایلی نتوانستیم به هم دلیل مجبور شدم دو ترانه را که سروده خودم بود جایگزین آنها کنم .

    پیمان براری آهنگساز آلبوم «صدای بی صدا» در ادامه صحبت های سلیمی عنوان کرد: تلاش کردم در این آلبوم حرف هایی که باید گفته میشد را با موسیقی وتنظیم به گوش مخاطب برسانم البته همانطور که می دانید موسیقی سلیقه ای است ونمیتوان گفت بتهون بهتراست یا موتزارت، ولی خواستیم به هرحال کاری انجام دهیم.

    وی افزود: در ایران دیواری کوتاه تر از موسیقی نیست کافی ست با گرفتن یک کیبورد یا … موسیقی ساخته شود ،امیدوارم که این آلبوم مورد قبول واقع شود وتوانسته باشیم هدفمان را دنبال کنیم.

    در ادامه نسترن زندی گفت: بسیار خوشحالم که ترانه هایم توسط سیروس سلیمی خوانده شده است باعث افتخارم بود که با این دوبزرگوار سلیمی وبراری همکاری کردم . امیدوارم ترک های این آلبوم بتواند جایگاه خود را پیدا کند .

    در پایان نشست پیمان براری در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما این آلبوم تقلیدی ازپاپ دهه پنجاه نیست توضیح داد: تلاش کردیم این آلبوم یاد آورپاپ دهه پنجاه باشد چون علمی ترین تنظیم ها اواخر دهه چهل وپنجاه ساخته شده است با این تفاوت که ترانه های دهه ۵۰ عاشقانه بودندولی ترانه های این آلبوم اجتماعی است .بافتی که دهه پنجاه داشته است هر کدام یک طعم ومزه خاصی دارد.

    فریبا وکیلی شاعر وترانه سرا که در این نشست حضور داشت ضمن دفاع از آلبوم موسیقی بی صدا گفت: موسیقی پاپ سلیمی متفاوت است وسلیقه ای است که مخاطب آن را می پذیرد پس نمی توان برآن خرده گرفت که چرا به موسیقی دهه پنجاه نزدیک است.

    https://musiceiranian.ir/?p=83242
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *