×
×

۲۲ و ۲۳ مردادماه در تالار رودکی

  • کد نوشته: 83200
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «یارآوا» با اجرای آثار هشت آهنگساز مدرن، «شب ایرانی» را برگزار می‌کند. سرپرست این گروه، اظهار کرد: گروه «یارآوا» قصد دارد، دهمین «شب ایرانی» را به اجرای موسیقی مدرن اختصاص دهد و گزیده‌ای از قطعات ۹ شب پیشین را برای مخاطبان اجرا کند. مهدی جلالی ادامه داد:ما در دهمین «شب ایرانی» از هشت […]

    ۲۲ و ۲۳ مردادماه در تالار رودکی
  • ۱۳-۵۱۴گروه موسیقی «یارآوا» با اجرای آثار هشت آهنگساز مدرن، «شب ایرانی» را برگزار می‌کند.

    سرپرست این گروه، اظهار کرد: گروه «یارآوا» قصد دارد، دهمین «شب ایرانی» را به اجرای موسیقی مدرن اختصاص دهد و گزیده‌ای از قطعات ۹ شب پیشین را برای مخاطبان اجرا کند.

    مهدی جلالی ادامه داد:ما در دهمین «شب ایرانی» از هشت آهنگساز که متعلق به نسل‌های مختلف هستند، اثر اجرا می‌کنیم که بابک آل حیدر،‌ کیاوش صاحب‌نسق،‌ علیرضا مشایخی، شاهرخ خواجه‌نوری، ابوالفضل رهبریان، ارسلان عابدیان، محسن میرمهدی و آثاری از خودم، جزو این رپرتوار است. قطعات به‌صورت متنوع، برای سولیست، آنسامبل و ارکستر تنظیم شده‌اند.

    وی گفت: ما در این اجرا، چهار سولیست خواهیم داشت؛ شقایق صادقیان (فلوت)، سارا طرآبادی (کلارینت)، بابک کوهستانی (ویولا) و فربد مرصعی (ویلن) تکنوازان این اجرا خواهند بود که ۲۲ و ۲۳ مردادماه در تالار رودکی روی صحنه خواهند رفت.

    جلالی افزود:دهمین «شب ایرانی» در واقع گلچینی از همه‌ی شب‌های ایرانی است که ما تا کنون برگزار کرده‌ایم.

    ارکستر «یارآوا» که به سرپرستی مهدی جلالی فعالیت می‌کند، از سال ۸۰ کار خود را آغاز کرد؛ اما از سال ۸۲ به پیشنهاد علیرضا مشایخی یک ارکستر مدرن تشکیل داد و روی این سبک تمرکز کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=83200
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *