×
×

دانلود موزیک ویدئوی «سرو چمان» با صدای «حامد بهداد» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 83055
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۱۰ دیدگاه
  • hot-topic-logoموزیک ویدئوی «سرو چمان» با صدای «حامد بهداد» بازیگر بنام سینما و تلویزیون ایران از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.+این اثر تصویری به «علی شکیبائیان» تقدیم شده است

    دانلود موزیک ویدئوی «سرو چمان» با صدای «حامد بهداد» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • حامد بهداد

    حامد بهداد

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: موزیک ویدئوی «سرو چمان» با صدای «حامد بهداد» بازیگر بنام سینما و تلویزیون ایران از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر تصویری که به «علی شکیبائیان» تقدیم شده، با همکاری «شانا موزیک» به مدیریت «شاهرخ بحرالعلومی» تولید و منتشر شده است. «مسعود فیاض‌اف» وظیفه تنظیم و نوازندگی را بر عهده داشته و «علی باغفر» نیز در این اثر به نوازندگی درامز پرداخته است، کار ساخت ملودی «سرو چمان» هم برعهده خود حامد بهداد بوده است. همچنین داریوش دانش نیا (صدابردار)، ارشیا شکیبائیان (فیلمبردار) و علی اظهری(تدوینگر) در تولید این موزیک ویدئو همکاری کرده اند. گفتنی است که شعر این قطعه از «حافظ» انتخاب شده است.

    شایان ذکر است که «حامد بهداد» پیش از این در دو آلبوم منتشر شده گروه موسیقی «دارکوب» به عنوان خواننده مهمان حضور داشته و  چند تک قطعه مستقل نیز تولید و منتشر کرده است.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی «سرو چمان» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئویی «سرو چمان»

    آنلاین ببینید:

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=83055
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *