×
×

با پایان مهلت فراخوان نهمین دوره از این جشنواره

  • کد نوشته: 82901
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره «موسیقی جوان»، آخر تیرماه به پایان رسید و از روز گذشته ۴ مردادماه نیز داوری اولیه این جشنواره با حضور اساتید برجسته موسیقی آغاز شده است.
    +جشنواره موسیقی جوان در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی نواحی ایران» و «موسیقی کلاسیک» به دبیری «هومان اسعدی» برگزار خواهد شد

    با پایان مهلت فراخوان نهمین دوره از این جشنواره
  • جشنواره موسیقی جوان

    جشنواره موسیقی جوان

    داوری اولیه نهمین جشنواره «موسیقی جوان» از روز گذشته با حضور اساتید برجسته موسیقی آغاز شده است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی «انجمن موسیقی ایران»، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره «موسیقی جوان»، آخر تیرماه به پایان رسید و از روز گذشته ۴ مردادماه نیز داوری اولیه این جشنواره آغاز شده است.

    در این دوره اساتید برجسته موسیقی ایران در قالب هیأتهای مختلف، آثار رسیده به این جشنواره را بازبینی و با نظر کارشناسانه، هنرجویان نوجوان و جوان را برای حضور در مرحله نهایی انتخاب می کنند.

    نهمین جشنواره موسیقی جوان در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی نواحی ایران» و «موسیقی کلاسیک» به دبیری «هومان اسعدی» برگزار خواهد شد. در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، سه‌تار، سنتور، کمانچه، نی، عود، قانون و تنبک؛ در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی (سازهای خانوادۀ دوتار، تنبور، رباب، تار آذری، ساز عاشقی، بینجو، کمانچه، قیچک)، سازهای بادی (سازهای خانوادۀ نی، سرنا، کرنا، بالابان، نرمه‌نای، دوزله، نی‌انبان، نی‌جفتی) و سازهای کوبه‌ای (سازهای خانوادۀ دف، دایره، دهل، نقاره) و در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای پیانو، ویلن، ویولا، ویلنسل، فلوت، ابوا، کلارینت، ترومبون، ترومپت، هورن و گیتار کلاسیک به رقابت خواهند پرداخت.

    شایان ذکر است که نهمین جشنواره «موسیقی جوان» شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=82901
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *