×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 82759
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoتیتراژ سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی «فریدون جیرانی» که از سوم مرداد ماه (ساعت ۲۲) روی آنتن شبکه یک سیما رفت، به خوانندگی «رضا یزدانی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • رضا یزدانی

    رضا یزدانی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: تیتراژ سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی «فریدون جیرانی» که از سوم مرداد ماه (ساعت ۲۲) روی آنتن شبکه یک سیما رفت، به خوانندگی «رضا یزدانی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «تعبیر وارونه یک رویا» ابتدا با نام «خانه امن» در لوکیشنی در خیابان های تهران کلید خورد و بعد از آن گروه سازنده برای تصویربرداری به ارمنستان رفتند، طبق گفته های سیدکمال طباطبایی تهیه کننده سریال «تعبیر وارونه یک رویا»، علاوه بر بازیگران ایرانی از حدود ۱۲ تا ۱۵ بازیگر خارجی در نقش‌ های اصلی و حساس و همچنین برخی نقش‌های فرعی در سریال استفاده شده است که این بازیگران ارمنستانی و روسی بوده اند. وی همچنین گفته است که ساخت این سریال به دلیل داستان و شرایط آن، از مجموعه های سخت تلویزیونی بوده است.

    «تعبیر وارونه یک رویا» فیلمنامه ای در حدود ۴۵۰ صفحه داشته و در بیش از ۸۰ لوکیشن به تصویربرداری رسیده است. داستان این سریال را فریدون جیرانی نوشته است و در قالبی پلیسی و جاسوسی به ترور دانشمندان هسته ای می پردازد. این اثر البته آنطور که گفته شده است کلی‌تر از مذاکرات هسته‌ای است و درواقع یک سریال جاسوسی است که به موضوع توطئه‌های سرویس جاسوسی اسرائیل برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران می‌پردازد.

    امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، الهام کردا و فرزین صابونی از بازیگران «تعبیر وارونه یک رویا» هستند. امیر جعفری نقش اصلی سریال یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کار‌شناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌ عهده دارد، همچنین در ادامه پروژه نگار عابدی، صالح میرزاآقایی و شیوا خسرو مهر نیز به این پروژه اضافه شدند.

    این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و قرار است به صورت پنج شب در هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه پخش شود.

    در ادامه می توانید تیتراژ این سریال با با صدای «رضا یزدانی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «تعبیر وارونه یک رویا» 

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=82759
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *