×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 82751
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه شنیدنی «آخرین عکس» با صدای «احسان محمدی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • احسان محمدی

    احسان محمدی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: قطعه شنیدنی «آخرین عکس» با صدای «احسان محمدی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، پیام آبی ترانه سرای «آخرین عکس» است و علیرضا زمانی نیز کار آهنگسازی و تنظیم این قطعه را برعهده داشته است. همچنین بهزاد جعفریان هم کار میکس و مسترینگ این اثر را انجام داده است.

    شایان ذکر است که طی اوایل سال آینده، کنسرت های این خواننده پاپ بعد از ارائه ی بیش از ۲۰ اثر موسیقی که در سایت های معتبر موسیقی در طول سال منتشر می شود، برگزار خواهد شد، همچنین اولین آلبوم رسمی «احسان محمدی» در مرحله تولید است و پس از اخذ مجوزهای لازم راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید «آخرین عکس» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «آخرین عکس»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=82751
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *