×
×

اوایل مرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 81916
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت عبور «همنوازان حصار» به سرپرستی و آهنگسازی «علی قمصری» و خوانندگی «محمد معتمدی» اوایل مرداد ماه در بروجرد و اصفهان به اجرا در می آید.
    +جزئیات کامل به همراه پوستر این کنسرت

    اوایل مرداد ماه سال جاری
  • کنسرت عبور

    کنسرت عبور

    موسیقی ایرانیان – رویا رضایی: کنسرت عبور «همنوازان حصار» به سرپرستی و آهنگسازی «علی قمصری» و خوانندگی «محمد معتمدی» اوایل مرداد ماه در بروجرد و اصفهان به اجرا در می آید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در تاریخ پنجشنبه یکم مرداد ماه (ساعت ۲۱) در تالار «دکتر عبدالحسین زرین کوب» شهر بروجرد و جمعه دوم مرداد ماه درسالن «نگین نقش جهان» (ساعت ۱۸ و ۲۱) شهر اصفهان برگزار می شود که برگزاری این اجرا در اصفهان به همت موسسه موسیقی نوای مهر می باشد.

    محمد معتمدی (آواز)، علی قمصری (آهنگساز و نوازنده تار)، شروین مهاجر (نوازنده کمانچه)، حسین رضایی نیا (نوازنده دف)، کامران منتظری (نوازنده تنبک)، مهرزاد اعظمی کیا (نوازنده کمانچه آلتو)، علی امیدی (نوازنده مراژ) در کنسرت عبور به هنرنمایی می پردازند.

    شایان ذکر است که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از کنسرت بروجرد می توانند با شماره تلفن ۴۲۵۰۸۱۲۷ (آموزشگاه موسیقی ماهوز) وبرای تهیه بلیت کنسرت اصفهان بصورت اینترنتی به دو سایت navayemehr.ir و isfahanconcert.com  مراجعه کنند.

    همنوازان حصار به خوانندگی محمدی معتمدی و آهنگسازی علی قمصری خرداد ماه سال جاری با کنسرت عبور میهمان علاقمندان و هنر دوستان یزدی بوده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=81916
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *