×
×

در گفتگو با «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 81767
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی ۲۷ تیر ماه سال جاری در ارکستر سازهای ملی به رهبری اسماعیل تهرانی و مدیریت هنری علی رهبری به اجرای قطعات ماندگاری از موسیقی ایرانی خواهد پرداخت، همچنین این خواننده بیش از دو آلبوم در دست انتشار دارد که هنوز زمان دقیقی برای انتشار آنها اعلام نشده است.
    +چند آلبوم آماده انتشار با آهنگسازان مختلفی از جمله اردشیر کامکار، آرش کامور و جمشید صفرزاده دارم

    در گفتگو با «موسیقی ایرانیان»
  • وحید تاج

    وحید تاج

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی ۲۷ تیر ماه سال جاری در ارکستر سازهای ملی به رهبری اسماعیل تهرانی و مدیریت هنری علی رهبری خواهد خواند، همچنین این خواننده بیش از دو آلبوم در دست انتشار دارد که هنوز زمان دقیقی برای انتشار آنها اعلام نشده است.

    وحید تاج در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» در این زمینه گفت: «در حال حاضر اجرای ارکستر سازهای ملی را در پیش رو داریم که به طور مشترک با حسین علیشاپور به آواز قطعات می پردازیم. این تغییر در روزهایی اتفاق می افتد که به تاریخ اجرا بسیار نزدیک می شویم و در واقع فشار کار بیشتر شده و تمرین ها فشرده تر.»

    وی افزود: «با وجود این شرایط خوشبختانه هماهنگی لازم وجود دارد و از آنجا که با قطعات انتخابی هم من و هم آقای علیشاپور آشنایی داشته و به اجرای آنها پرداخته ایم بحمدلله مشکلی در این زمینه وجود ندارد. قطعات «خوشه چین» و «کاروان» با صدای زنده یاد بنان را بنده می خوانم، «از خون جوانان وطن»، «گریه کن» و «بسته دام» را حسین علیشاپور خواهد خواند و قطعات «بوی جوی مولیان» و« چنگ رودکی» را به طور مشترک اجرا خواهیم کرد. البته این ترکیب فعلی قطعات اجرایی می باشد و ممکن است تغییراتی نیز تا چند روز آینده اتفاق بیفتد.»

    این آواز خوان موسیقی ایرانی در پایان خاطر نشان کرد: «چند آلبوم آماده انتشار با آهنگسازان مختلفی از جمله اردشیر کامکار، آرش کامور و جمشید صفرزاده داریم که متأسفانه نمی توانم تاریخ مشخصی برای انتشارشان اعلام کنم. همچون آلبوم «آتش مشتاقی» که پس از سه سال منتشر شد، ظاهرا برای عرضه شدن این آلبوم ها نیز باید چند سالی صبوری کنیم. کنسرت هایی برای اجرا در تهران و شهرستان ها بعد از ماه مبارک رمضان در برنامه داریم که هنوز تاریخ و جزئیات دقیقشان مشخص نشده است.»

    https://musiceiranian.ir/?p=81767
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *