×
×

اولین آلبوم مستقل تصویری مردادماه می‌آید

  • کد نوشته: 81692
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • «علی اوجی» مدیر برنامه‌های یزدانی گفت: این اثر اولین آلبوم مستقل تصویری در ایران به شکل دی وی دی است که با عنوان “نوستالژی” شامل گلچینی از آثار رضا یزدانی در ۱۲ قطعه، مردادماه امسال روانه بازار موسیقی خواهد شد. اوجی افزود: “نوستالژی” گلچینی از آثار ۱۰ سال گذشته این خواننده است که توسط چند […]

    اولین آلبوم مستقل تصویری مردادماه می‌آید
  • رضا یزدانی

    رضا یزدانی

    «علی اوجی» مدیر برنامه‌های یزدانی گفت: این اثر اولین آلبوم مستقل تصویری در ایران به شکل دی وی دی است که با عنوان “نوستالژی” شامل گلچینی از آثار رضا یزدانی در ۱۲ قطعه، مردادماه امسال روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    اوجی افزود: “نوستالژی” گلچینی از آثار ۱۰ سال گذشته این خواننده است که توسط چند تن از کارگردانان جوان و بااستعداد ساخته شده است. از نکات جالب و جذاب در این اثر، نوع نگاه هر یک از این کارگردان های جوان و تبدیل آن به تصویر است.

    مدیر برنامه‌های یزدانی ادامه داد: بنده در این مجموعه ۲ اثر را کارگردانی کرده‌ام و یک اثر هم ساخته رضا یزدانی است که پیش از این در جشنواره سونی تقدیر شده است. قسمت‌های ویژه این دی وی دی شامل عکس‌های نابی از کنسرت‌های یزدانی به اضافه پشت صحنه این کلیپ‌ها با اجرای قطعه “یکی در میون” از آلبوم “هیس” است.

    این تهیه‌کننده در پایان نیز بیان کرد: یکی از قطعات این اثر، کلیپی است که روی قطعه “کافه رویا” ساخته شده که چندی پیش در جشنواره “ققنوس” جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. امیدوارم این مجموعه باعث ایجاد موج جدیدی در موسیقی شده و بتواند ارتباط خوبی میان مخاطب و موسیقی برقرار کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=81692
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *