×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 80708
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • موزیک ویدئو «شیراز ۲» به خوانندگی «حامد فقیهی» هنرمند شیرازی، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +پیش از این نیز موزیک ویدئو «شیراز» از این خواننده منتشر و با استقبال گسترده ای بین مخاطبین موسیقی و هنردوستان روبرو شده بود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • حامد فقیهی

    حامد فقیهی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: موزیک ویدئو «شیراز ۲» به خوانندگی «حامد فقیهی» هنرمند شیرازی، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این اثر که به صورت وکاپلا (هیچگونه آلات موسیقی استفاده نشده و تمامی صدای سازها به وسیله حنجره خود خواننده تولید شده است) توسط «حامد فقیهی» آهنگسازی شده، مرتضی سبحانی نیز شعر «شیراز ۲» را سروده است. همچنین ایمان دلگشایی هم کارگردان این قطعه تصویری است.

    شایان ذکر است که پیش از این نیز موزیک ویدئو «شیراز» از این خواننده منتشر و با استقبال گسترده ای بین مخاطبین موسیقی و هنردوستان روبرو شده بود.

    در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئو «شیراز ۲»

    «شیراز ۲» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=80708
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *