×
×

از طریق شرکت فرهنگی و هنری «آسیا»

  • کد نوشته: 80669
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «دلا» با صدای «بابک رادمنش» ترانه سرا، آهنگساز و خواننده بنام موسیقی ایران و حضور «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +در ادامه می توانید دموی آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

    از طریق شرکت فرهنگی و هنری «آسیا»
  • آلبوم موسیقی «دلا»

    آلبوم موسیقی «دلا»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «دلا» با صدای «بابک رادمنش» ترانه سرا، آهنگساز و خواننده بنام موسیقی ایران و حضور «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «زمین خشکتر» عنوان دومین قطعه این مجموعه است که به دو زبان فارسی و انگلیسی با صدای بابک رادمنش و فرزندش سامی یوسف تولید شده. آهنگسازی، تنظیم و سرایش اشعار تمام قطعات اثری از بابک رادمنش است، البته شعر قطعه «بشنو از نی» از سروده های مولانا است. دو قطعه آوازی کوتاه هم با اشعار «حافظ» و «میرزا نصیراصفهانی» در لیست قطعات آلبوم دلا قرار دارد.

    شایان ذکر است که این آلبوم قرار بود در زمستان ۹۳ به بازار عرضه شود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «دلا» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید دموی آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود دموی آلبوم موسیقی «دلا» 

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=80669
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *