×
×

در بیمارستان شهید لواسانی سرخه حصار

  • کد نوشته: 80655
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • محمدرضا جعفری بهنام (صدابردار پیشکسوت موسیقی) این روزها به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید لواسانی سرخه حصار به سر می‌برد. جعفری بهنام از ٢٧ اردیبهشت ماه به دلیل بیماری قلبی در بخش سی سی یو این بیمارستان بستری شده تا تحت مداوا قرار گیرد. مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز به نمایندگی از معاون هنری […]

    در بیمارستان شهید لواسانی سرخه حصار
  • ۱۴۳۵۹۰۹۰۱۹۵۷۹_۷۵۸۴محمدرضا جعفری بهنام (صدابردار پیشکسوت موسیقی) این روزها به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید لواسانی سرخه حصار به سر می‌برد.

    جعفری بهنام از ٢٧ اردیبهشت ماه به دلیل بیماری قلبی در بخش سی سی یو این بیمارستان بستری شده تا تحت مداوا قرار گیرد.

    مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز به نمایندگی از معاون هنری وزیر به دیدار محمدرضا جعفری بهنام از صدابرداران پیشکسوت حوزه موسیقی رفت و از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت .

    عظیمی در خصوص روند درمان این صدابردار قدیمی گفت:خوشبختانه روند درمانی ایشان خوب بوده و طبق صحبت‌هایی که با جعفری بهنام و سرپرست کادر پرستاری داشتم، بیماری قلبی ایشان کاملا تحت کنترل است و بر اساس تشخیص قطعی پزشکان منتظر دریافت دستگاهی برای تنظیم ریتم ضربان قلب هستند.

    سید عباس عظیمی ضمن تشکر از مدیریت و کادر درمانی بیمارستان اظهار داشت:امیدوارم نوبت دریافت این دستگاه با همت مسئولین بهداشت و درمان تسریع یابد و هرچه سریعتر شاهد سلامتی کامل این هنرمند پیشکسوت باشیم.

    محمدرضا جعفری بهنام دارای گواهینامه درجه یک (دکتری) صدابرداری موسیقی است و پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و دومین جشنواره موسیقی مقاومت به پاس خدماتش در عرصه صدابرداری مورد تقدیر قرار گرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=80655
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *