×
×

«محمد حسین توتونچیان» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:

  • کد نوشته: 80340
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۸ام تیر ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • تور کنسرت های خارجی و داخلی «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی»، با همکاری دو گروه «هم آوایان» و «ضربانگ» برگزار می شود.
    +توتونچیان: قطعات انتخابی برای این کنسرت از ساخته های تازه استاد علیزاده بوده و برای اولین بار اجرا می شود

    «محمد حسین توتونچیان» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:
  • علیرضا قربانی و حسین علیزاده

    علیرضا قربانی و حسین علیزاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تور کنسرت های خارجی و داخلی «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی»، با همکاری دو گروه «هم آوایان» و «ضربانگ» برگزار می شود.

    محمد حسین توتونچیان، تهیه کننده و مجری کنسرت های پیش روی استاد علیزاده و علیرضا قربانی، با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «این اتفاق مشترک و همکاری برای اولین بار در ایران رخ می دهد و با نوازندگی دو گروه موسیقی «هم آوایان» و «ضربانگ» برگزار خواهد شد.»

    وی افزود: «کلیه قطعات انتخابی برای این کنسرت از ساخته های تازه استاد علیزاده بوده و برای اولین بار اجرا می شود. البته پیش از برگزاری کنسرت در ایران، توری را در خارج از کشور خواهیم داشت که از سپتامبر ۲۰۱۵ آغاز می گردد. از میان اجراهای خارج از کشور می توان به کنسرت ماه نوامبر ۲۰۱۵ در مجموعه «فیلارمونیک کلن» آلمان اشاره کرد که به دعوت این نهاد معتبر صورت گرفته است. انشالله پس از اتمام دو ماه محرم و صفر نیز تور دوره ای داخل کشور را تدارک دیده ایم که از تهران و در سالن برج میلاد آغاز خواهد شد.»

    شایان ذکر است که «فیلارمونیک کلن» از معتبرترین نهادهای موسیقایی دنیاست که تاکنون بسیاری از گروه‌های جهانی و صاحب نام دنیا در آن به اجرای برنامه پرداخته اند و تاکنون هنرمندانی چون محمدرضا شجریان و شهرام ناظری نیز برای اجرای برنامه در این مکان دعوت شده اند.

    توتونچیان همچنین از برگزاری کنسرت با گروه موسیقی «کامکارها» خبر داد که قرار است پس از اتمام دو ماه محرم و صفر به اجرا در بیاید، جزئیات دقیق و مفصل این کنسرت، پس از قطعی شدن آن اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=80340
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *