×
×

پاپ باید از تقلید بپرهیزد

  • کد نوشته: 80212
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به انتشار اولین آلبومش با نام «شهر مه‌آلود» در مقام خواننده، از همکاری با محمد اصفهانی و محسن چاووشی در تولید چند اثر گفت. پدرام کشتکار با اشاره آخرین اقدات انجام گرفته درباره اولین آلبوم موسیقایی‌اش در مقام خواننده گفت: حکایت انتشار آلبوم من، حکایت کوزه گری […]

    پاپ باید از تقلید بپرهیزد
  • پدرام کشتکار

    پدرام کشتکار

    آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به انتشار اولین آلبومش با نام «شهر مه‌آلود» در مقام خواننده، از همکاری با محمد اصفهانی و محسن چاووشی در تولید چند اثر گفت.

    پدرام کشتکار با اشاره آخرین اقدات انجام گرفته درباره اولین آلبوم موسیقایی‌اش در مقام خواننده گفت: حکایت انتشار آلبوم من، حکایت کوزه گری است که از کوزه شکسته آب می خورد، چرا که تمامی مراحل مربوط به ضبط آلبوم انجام گرفته اما چند قطعه وجود دارد که کار میکس و مسترینگ آنها هنوز به اتمام نرسیده و لازم است افرادی که برای این کار در نظر گرفته ام وقت خالی داشته باشند و برای تنظیم نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.

    خواننده آلبوم «شهر مه آلود» بیان کرد: تمام کارهای مربوط به انتشار آلبوم بیشتر از یک هفته وقت نمی گیرد اما به دلیل اینکه تعدادی از عوامل اثر از جمله خودِ من به شدت درگیر آلبوم خوانندگانی چون محسن چاووشی و محمد اصفهانی هستیم هنوز فرصت این را پیدا نکرده ایم که بتوانیم به آلبوم خودمان بپردازیم وگرنه در یک هفته می توان کارها را انجام داد و قطعات را به موسسه تولیدکننده آلبوم داد.

    این آهنگساز گفت: نام آلبوم تازه ام از نام یک قطعه موسیقایی به نام «شهر مه آلود» گرفته شده که چندی پیش در فضای مجازی پخش شد و به نظر تعدادی از دوستانم با استقبال خوبی هم روبه رو شد. به هر حال امیدوارم در فضایی که  موسیقی پاپ به تکرار رسیده این آلبوم بتواند به عنوان اثری متفاوت به علاقه مندان موسیقی پاپ ارائه شود. تصور می کنم فضای امروزی موسیقی پاپ به شدت نیازمند توجه بیشتر برای ارائه سبک های متفاوت تر و پرهیز از تقلید است؛ موضوعی که اگر به آن بیشتر از اینها نپردازیم قطعا دچار مشکلات زیادی در حوزه مخاطب شناسی خواهیم بود.

    کشتکار در پایان درباره فعالیت های دیگر خود در عرصه موسیقی بیان کرد: غیر از همکاری با محسن چاووشی در آلبوم «چنگیز»، مشغول آهنگسازی و تنظیم یک قطعه بسیار متفاوت برای محمد اصفهانی هستم و تصور می کنم متفاوت ترین اثر این خواننده خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=80212
       
    برچسب ها پدرام کشتکار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *